Vore intressant att se filmklippet, som nån redan påpekat om en sak lossnar från din hoj när du kör i 250 kommer den saken färdas framåt med 250km/h tills luftmostånd och studsar mot marken bromsar den, dvs troligen flugit långt av banan. Om något slungas bakåt mot andra hojen var det troligen nåt som redan låg på banan, typ ett stenskott.
Patetiskt att anmäla nån för smitning oavsett och håller i övring med övriga, jag kör en billig skithoj på bana som jag kan skrota utan att behöva leva på nudlar, ska ju inte behöva lida för nåt annat mongo kör ut med en ny panigale
(edit: om man inte har råd att skrota en panigale förstås, då kan man ju köra bana med en utan att vara mongo)
Patetiskt att anmäla nån för smitning oavsett och håller i övring med övriga, jag kör en billig skithoj på bana som jag kan skrota utan att behöva leva på nudlar, ska ju inte behöva lida för nåt annat mongo kör ut med en ny panigale
(edit: om man inte har råd att skrota en panigale förstås, då kan man ju köra bana med en utan att vara mongo)