Maestro
Ny medlem
Va fan, två av dom jag jobbar med sitter ner när dom kissar. De är av manligt kön.
Va fan, två av dom jag jobbar med sitter ner när dom kissar. De är av manligt kön.
Varför bry sig om att anstränga sig att bli chef om man inte ska få fejsboka hur man vill? Nån måtta på gnället får det väl va.För ca 1 år sen blockerades facebook på jobbet pga en på lagret tydligen satt där rätt mycket.Lapp sattes upp om att sidan var blockerad med underskrift av chefen.Nu ca 1 år senare lägger nämda chef plus några andra inlägg på Facebook under arbetstid .Sånt stör mej
Sitter på bussen mot Romme och stör mig som satan på en kärring, 2 äpplen hög, som klämmer ur sig "-Nej nu hamnar du i mitt knä!" när min fru försöker vika ner stolsryggen för att sova lite...
För det 1:a kärringdjävel, sitter det en 2m grabb bredvid dig som INTE har problem med att min stol är nerviken.
För det 2:a kärringdjävel, skulle bussen inte vara utrustad med vikbara ryggstöd om de ej kommit fram till att det faktiskt fungerar.
För det 3:e kärringdjävel, stinker du av överdoserad billig skitparfym och borde inte få befinna dig i bussen, eller för den delen bland folk med ett fungerande luktsinne över huvudtaget.
Varför bry sig om att anstränga sig att bli chef om man inte ska få fejsboka hur man vill? Nån måtta på gnället får det väl va.
Stör mig på att folk kör som idioter på stora parkeringar vid t.ex köpcentrum, tror dom att det plötsligt är ok att köra som radiobilarna på Gröna Lund eller???
Stör mig på att folk kör som idioter på stora parkeringar vid t.ex köpcentrum, tror dom att det plötsligt är ok att köra som radiobilarna på Gröna Lund eller???
Om du hade lite stake så sade du ovanstående till henne. Sluta knyta näven i fickan!
DO IT!
Ja, jag fattar inte varför man är så jäääävla svensk och inte bara ryter till åt kärringen.
Nåja, måttet rågades på em när vi satt på en bänk mitt framför brasan i toppstugan och myste. En gubbe frågar "-Jo, vi är 3st... Skulle ni kunna flytta efter lite?" Mitt svar blev helt sonika (stärkt av en Staropramen vid brasan): "-Nej, faktiskt inte. Vi sitter jättebra här mitt framför brasan och har ingen som helst lust att flytta på oss för er skull."
Sällskapet såg ju lagom irriterade ut, men seriöst - hade jag gått honom till mötes hade det ju varit JAG som suttit där förbannad med knytnäven i fickan igen.
Lördags-fylla-sms-bombare, som aldrig slutar
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |