Störiga tråden.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
För ca 1 år sen blockerades facebook på jobbet pga en på lagret tydligen satt där rätt mycket.Lapp sattes upp om att sidan var blockerad med underskrift av chefen.Nu ca 1 år senare lägger nämda chef plus några andra inlägg på Facebook under arbetstid .Sånt stör mej

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
För ca 1 år sen blockerades facebook på jobbet pga en på lagret tydligen satt där rätt mycket.Lapp sattes upp om att sidan var blockerad med underskrift av chefen.Nu ca 1 år senare lägger nämda chef plus några andra inlägg på Facebook under arbetstid .Sånt stör mej
Varför bry sig om att anstränga sig att bli chef om man inte ska få fejsboka hur man vill? Nån måtta på gnället får det väl va.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Sitter på bussen mot Romme och stör mig som satan på en kärring, 2 äpplen hög, som klämmer ur sig "-Nej nu hamnar du i mitt knä!" när min fru försöker vika ner stolsryggen för att sova lite...

För det 1:a kärringdjävel, sitter det en 2m grabb bredvid dig som INTE har problem med att min stol är nerviken.

För det 2:a kärringdjävel, skulle bussen inte vara utrustad med vikbara ryggstöd om de ej kommit fram till att det faktiskt fungerar.

För det 3:e kärringdjävel, stinker du av överdoserad billig skitparfym och borde inte få befinna dig i bussen, eller för den delen bland folk med ett fungerande luktsinne över huvudtaget. :död

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sitter på bussen mot Romme och stör mig som satan på en kärring, 2 äpplen hög, som klämmer ur sig "-Nej nu hamnar du i mitt knä!" när min fru försöker vika ner stolsryggen för att sova lite...

För det 1:a kärringdjävel, sitter det en 2m grabb bredvid dig som INTE har problem med att min stol är nerviken.

För det 2:a kärringdjävel, skulle bussen inte vara utrustad med vikbara ryggstöd om de ej kommit fram till att det faktiskt fungerar.

För det 3:e kärringdjävel, stinker du av överdoserad billig skitparfym och borde inte få befinna dig i bussen, eller för den delen bland folk med ett fungerande luktsinne över huvudtaget. :död

Om du hade lite stake så sade du ovanstående till henne. Sluta knyta näven i fickan!
DO IT!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varför bry sig om att anstränga sig att bli chef om man inte ska få fejsboka hur man vill? Nån måtta på gnället får det väl va.

Ja, det är ju själva måttet på hur framgångsrik man är, hur mycket man kan fejsbooka på arbetstid... :banana:yoparty:hihi

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
stör mig på att det börjar bli en fluga att kombinera halvljuset och dimljuset.
bländar en hel del när man kör tung trafik så det blir full heljus i 9an må jag lova.
varför jobbar inte den svenska polisen som den engelska för,att stoppa alla djävlar som är för lata att byta en simpel glödlampa:mad:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jag stör mig förbannat på att det finns en person på forumet som måste starta en ny
tråd så fort han läst en lustig nyhet.

Vad tror männskan? Att ingen annan läser nyheterna? Starta en samlingstråd för helvette :huvet

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Stör mig på att folk kör som idioter på stora parkeringar vid t.ex köpcentrum, tror dom att det plötsligt är ok att köra som radiobilarna på Gröna Lund eller??? :huvet

tkdrille

Guest
Stör mig på att folk kör som idioter på stora parkeringar vid t.ex köpcentrum, tror dom att det plötsligt är ok att köra som radiobilarna på Gröna Lund eller??? :huvet

De är rätt coolt. När jag köpte min chrysler så var vi iväg på köpcenter. Och i med min mor har handikapptillstånd så använder vi oss av en GIGANTISKT P-ruta för handikapp. Men likväl så ska folk backa på bilen =) Blev inget som tur var.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Om du hade lite stake så sade du ovanstående till henne. Sluta knyta näven i fickan!
DO IT!

Ja, jag fattar inte varför man är så jäääävla svensk och inte bara ryter till åt kärringen. :rodnar

Nåja, måttet rågades på em när vi satt på en bänk mitt framför brasan i toppstugan och myste. En gubbe frågar "-Jo, vi är 3st... Skulle ni kunna flytta efter lite?" Mitt svar blev helt sonika (stärkt av en Staropramen vid brasan): "-Nej, faktiskt inte. Vi sitter jättebra här mitt framför brasan och har ingen som helst lust att flytta på oss för er skull."

Sällskapet såg ju lagom irriterade ut, men seriöst - hade jag gått honom till mötes hade det ju varit JAG som suttit där förbannad med knytnäven i fickan igen. :mad:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Ja, jag fattar inte varför man är så jäääävla svensk och inte bara ryter till åt kärringen. :rodnar

Nåja, måttet rågades på em när vi satt på en bänk mitt framför brasan i toppstugan och myste. En gubbe frågar "-Jo, vi är 3st... Skulle ni kunna flytta efter lite?" Mitt svar blev helt sonika (stärkt av en Staropramen vid brasan): "-Nej, faktiskt inte. Vi sitter jättebra här mitt framför brasan och har ingen som helst lust att flytta på oss för er skull."

Sällskapet såg ju lagom irriterade ut, men seriöst - hade jag gått honom till mötes hade det ju varit JAG som suttit där förbannad med knytnäven i fickan igen. :mad:

Isf var det ju nästan bra det som hände på bussen, annars hade ni ju flyttat er ifrån en sköna plats vid brasan :)

Str3 R

Guest
Blev påkörd med kundvagn av en gammal herre i butiken idag. Han irriterade sig på att halva kommunen inkl han & hans fru var där samtidigt så då tyckte han att det var okej att köra på folk (hoppas han inte tycker så bakom ratten). Men varför inte åka och handla t ex kl 20? Då är butiken ganska tom. Jag har i alla fall tålamod och tyckte synd om karln som blev ditsläpad av sin fru vid den tiden.

Scribbled from my iPhone using Tapatalk.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vuxet folk som pratar som fjortisar.

"Skaru me på fekke på lördag?"
"Klart jag är på på en ferre, men inte för tidig, jag ska se Mello"
"Ahh okej då tar vi fyllekäk hos dig sen för detr brukar alltid bli slaggis på MAX"

Fy fan..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...