Störiga tråden.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ha ha... dagens ROFLMAO.... 250n blir omCYKLAD på 30 sträcka... JAG DÖR AV SKRATT :rofl :rofl :rofl
öppet mål...

WELL, ULVHAMNE. MED DIN KROPPSHYDDA MÅSTE DU SE UT SOM EN GIGANTISK SMURF PÅ EN FÖR LITEN CYKEL?
Oj... Nån har visst varit här och kladdat på capslock.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
WELL, ULVHAMNE. MED DIN KROPPSHYDDA MÅSTE DU SE UT SOM EN GIGANTISK SMURF PÅ EN FÖR LITEN CYKEL?
Oj... Nån har visst varit här och kladdat på capslock.

Japp, det nästan alla säger när jag berättar att hojen är en 250 är "Men den ser ju ut som en riktig hoj!", sedan är nästa sak de säger när jag sätter mig på den "Nu ser den ut som en moppe". :D

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Japp, det nästan alla säger när jag berättar att hojen är en 250 är "Men den ser ju ut som en riktig hoj!", sedan är nästa sak de säger när jag sätter mig på den "Nu ser den ut som en moppe". :D

Jag kan tänka mig hur du har det. Körde runt på en 650 Dakar min första säsong som MC-ägare, oc alla trackade mig för att den såg fjollig ut med mig på..... Eller om det nu var jag som såg fjollig ut. Minns inte.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag kan tänka mig hur du har det. Körde runt på en 650 Dakar min första säsong som MC-ägare, oc alla trackade mig för att den såg fjollig ut med mig på..... Eller om det nu var jag som såg fjollig ut. Minns inte.

Haha, mjoh. Jag tror iofs att de flesta sporthojarna ser lite små ut med mig på dem. :D Får väl skaffa en busa eller en ZZR1400 eller nåt touringlok för att det ska se riktigt okej ut. Hah. :)
Lyckligtvis är ju iaf fläskbuken mindre nuförtiden.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Lendoreklamen, med en rödhårig skata som verkar dragit i sig ett gäng pigg-tabletter och ögondroppar för att inte blinka.

Vad är det för fel på folk? Tycker alla det här lån och guld-företagen känns som rena bluff-företagen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Lendoreklamen, med en rödhårig skata som verkar dragit i sig ett gäng pigg-tabletter och ögondroppar för att inte blinka.

Vad är det för fel på folk? Tycker alla det här lån och guld-företagen känns som rena bluff-företagen.

Normalt sett skulle jag störa mig på den reklamen, men tack vare en liten detalj så tycker jag den är helt okey.
Den är på svenska utan att vara dubbad.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Just ja. Jag stör mig fortfarande på Adam Alsing som programledare.
Han ser ut som ugglan Helge från ett gammalt barnprogram jag såg som liten.

NOJE-07s38-helge-48_438.jpg
989e0853927a951e58427b26def5f0.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Stör mig på folk som spammar sönder denna tråd angående ett barnprogram från 70-talet. :huvet

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
hantverkare och doms jävla tidsfönster, "vi kommer någon gång mellan 9 och 3" och självklart kommer dom när man är upptagen.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka