Störiga tråden.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Den j-vla grannen har suttit och spelat på sin j-vla flöjt sen kl 16 :huvet

Går f-n in och knäcker flöjt h-lvetet snart :mad:

Om du knackar på fint och artigt ber dom honom/henne att sluta eftersom det låter "#€%234234§@∞$|$∞§@$£§ så kommer de nog inte spela för dig igen.

Jag stör mig fortfarande på flatorna som pratar konstigt och skrattar åt sina egna usla skämt i P3.
Hur kan de få fortsätta?

Finns det verkligen ingen som ens är bara lite lite bättre? Han såssen, vad hette han nu.... han med hitler-muschen som slutade nyss, han kunde väl bli radiopratare istället?

Last edited:

Nordic

Medlem
Gick med
29 May 2011
Hoj
Z750 09 - VZ800
Om du knackar på fint och artigt ber dom honom/henne att sluta eftersom det låter "#€%234234§@∞$|$∞§@$£§ så kommer de nog inte spela för dig igen.

Jag stör mig fortfarande på flatorna som pratar konstigt och skrattar åt sina egna usla skämt i P3.
Hur kan de få fortsätta?

Finns det verkligen ingen som ens är bara lite lite bättre? Han såssen, vad hette han nu.... han med hitler-muschen som slutade nyss, han kunde väl bli radiopratare istället?

Menar du Håkan (SKOJARE) juholt!?

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss

Hur kan de få fortsätta?

Håkan Juholt men han är väl med i maraboureklamen nu .Där han simmar o hoppar som en delfin

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ytterdörrar som öppnar utåt!

Hur jävla dumt är inte det i ett land där det snöar.

Jag har pressat mig ut och skottat en gång i timmen, likförbannat kommer jag att få ta ett fönster ut i morgon bitti om inte vinden vänder.

För två timmar sedan skottade jag fram vedboden och bar in ved, jag kikade ut nu, det är en meter högt mot vedbod-dörren.

Fy fan vad jag hatar snö :mad::mad::mad:

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj

Jag har pressat mig ut och skottat en gång i timmen, likförbannat kommer jag att få ta ett fönster ut i morgon bitti om inte vinden vänder.

För två timmar sedan skottade jag fram vedboden och bar in ved, jag kikade ut nu, det är en meter högt mot vedbod-dörren.

Ikväll bestämde jag mig för att lägga ner det här med snöskottning och låta gården snöa igen. Ringer chefen å undrar vart jag är ber jag honom komma hit med en spade om han vill se mig innan sommaren.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ikväll bestämde jag mig för att lägga ner det här med snöskottning och låta gården snöa igen. Ringer chefen å undrar vart jag är ber jag honom komma hit med en spade om han vill se mig innan sommaren.

Min chef har en snöskoter så han tar sig in till huset, men skotta fram dörren får han göra om jag ska ta mig ut.

Var nyss ut och skottade igen, höll inte på att få upp dörren, hur ska det då inte vara när jag kliver upp?

Str3 R

Guest

Hade de ritningen vänd åt fel håll när de byggde stugan? ;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Mycket riktigt, dörrjäveln gick inte att rubbaa i morse, så efter en kopp kaffe och ett par ostmackor klättrade jag ut och började, snö upp till dörrhandtaget... :huvet

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Den j-vla grannen har suttit och spelat på sin j-vla flöjt sen kl 16 :huvet

Går f-n in och knäcker flöjt h-lvetet snart :mad:

Det är allt utom lyhört där jag bor men trots det så har en nyinflyttad granne ovanför mig haft så hög volym att det stört mig var i princip varje dag. Inte bara när jag ska sova utan även när jag själv har igång musik/tv osv så har hans ljud trängt igenom mitt ljud. Förra veckan tröttnade jag i samband med att han spelade så jag plockade fram lite musik med bra dunk och så drog jag upp min egen volym rejält under en sådär 10-20 sekunder.

När jag sedan sänkte volymen så var det tyst hos grannen, och har så varit sedan dess.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Bilder på Ranelid i media...hur fan ser han ut karljäveln??

En polare till mig skrev såhär på Facebook nyss:

"Ni som sätter er och tittar på TV och slösar ert liv på sån förhandstippad dynga, kan jag tycka, att ni borde hålla de åsikterna för er själva. Det är inte annat än att säga att säga att ni gjort ett IQ-test och kommentera det med att ni inte fattade ett enda smack av det"

:D

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Bilder på Ranelid i media...hur fan ser han ut karljäveln??

Nu har det snackats så mycket om honom de senaste dagarna att jag var tvungen söka upp deras bidrag på tuben...

Ser ut? Men hur f-n låter karln? Han har ju alltid varit störig så snart han öppnat munnen men hur kan han delta i en musiktävling och prata sig igenom låten istället för att sjunga? Och hur kan han ens bli antagen med den här skiten? Han är inte ens rolig så det kan ju inte heller vara orsaken.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu har det snackats så mycket om honom de senaste dagarna att jag var tvungen söka upp deras bidrag på tuben...

Ser ut? Men hur f-n låter karln? Han har ju alltid varit störig så snart han öppnat munnen men hur kan han delta i en musiktävling och prata sig igenom låten istället för att sjunga? Och hur kan han ens bli antagen med den här skiten? Han är inte ens rolig så det kan ju inte heller vara orsaken.

Jaha, så melodifestivalen har blivit pratfestivalen?:va

Nordic

Medlem
Gick med
29 May 2011
Hoj
Z750 09 - VZ800
Det är allt utom lyhört där jag bor men trots det så har en nyinflyttad granne ovanför mig haft så hög volym att det stört mig var i princip varje dag. Inte bara när jag ska sova utan även när jag själv har igång musik/tv osv så har hans ljud trängt igenom mitt ljud. Förra veckan tröttnade jag i samband med att han spelade så jag plockade fram lite musik med bra dunk och så drog jag upp min egen volym rejält under en sådär 10-20 sekunder.

När jag sedan sänkte volymen så var det tyst hos grannen, och har så varit sedan dess.

Det har varit tyst idag, men om han börjar ska jag f-n prova det!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin