Störiga tråden.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Nu sjunger Siba på sista versen. Tack och lov.

Jag stör mig på folk som säger tack och lov när det försvinner en aktör från en redan dåligt konkurrensutsatt marknad.

Jag tycker snarare man ska handla av dom i första hand om man kan köpa en sak till samma pris där som hos de andra två. Den dagen MM står ensamma som stor elhandlare så tror jag inte du säger tack och lov för monopolets höga priser.

Last edited:

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Att vi har ljudisolerade väggar och dörrar på jobbet, men alla ljud och vibrationer från rummen bredvid känns och hörs ändå igenom golvet. Hur fan tänker folk när dom bygger?

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hittade en konstig motorcykel på hojparkeringen på jobbet idag. Den där vita som står i mitten. Ser ut som en plåtlåda. Vem fan skulle vilja ha en sån hoj liksom?

IMG_20120227_121456.jpg

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
I mina ögon har reklamkampanjen motverkat sitt syfte. Jag väljer nuförtiden att undvika SIBA-produkter.

Jag tycker att det är småtrevligt att VDn själv är med i reklamen.
Ännu trevligare är det att han inte försökt slå mynt av kidnappningen (många år sedan)-
Men å andra sidan har han tillgångar så det räcker även om SIBA går omkull.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
View attachment 355080[/QUOTE]

Jag stör mig som satan på att vissa människor har sådan här utsikt från fönstren på jobbet. Här på Öschöötaslätten har man bara en jävla slätt utanför fönstret. Hemma i Småland har vi ju åtminstone träd, det kan ju inte konkurera med havet men det är ju klart bättre än en jävla slätt. :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Jag stör mig som satan på att vissa människor har sådan här utsikt från fönstren på jobbet. Här på Öschöötaslätten har man bara en jävla slätt utanför fönstret. Hemma i Småland har vi ju åtminstone träd, det kan ju inte konkurera med havet men det är ju klart bättre än en jävla slätt. :)[/QUOTE]

Vi kanske skall starta en tråd med "Vad har du för utsikt från kontoret??"
Låter inte helt fel att ha en slätt utanför. Vet många många som skulle uppskatta det!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag stör mig som satan på att vissa människor har sådan här utsikt från fönstren på jobbet. Här på Öschöötaslätten har man bara en jävla slätt utanför fönstret. Hemma i Småland har vi ju åtminstone träd, det kan ju inte konkurera med havet men det är ju klart bättre än en jävla slätt. :)

Ok, förutsättningar här på kontoret är ganska bra, vi har glasfasad (fönster en halvmeter från golv hela vägen upp till tak) och utmed tre sidor och vi sitter högst upp.
Så vad ser vi då... jo, Akalla´s hyresbostäder åt ena hållet. Ett annat kontorshus rakt över gatan på den enda kortsidan med glas och sen åt den andra långsidan har vi en trafikerad väg, ett stort kontorshus och två bilhandlare samt en burger king.
Hade vi däremot haft glas åt den enda igenbyggda väggen så hade jag haft klar utsikt rakt på Barkarby crossbana... :crash

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Folk som stavar jäkla, djäkla SLUUTA!!!! :4skrika
Och folk som säger Pommes.....eller Digestiiive...det heter digestive, från engelskans ord för matsmältning!

FATTA!!!! :huvet

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Folk som stavar jäkla, djäkla SLUUTA!!!! :4skrika
Och folk som säger Pommes.....eller Digestiiive...det heter digestive, från engelskans ord för matsmältning!

FATTA!!!! :huvet

Man blir förbannad. Förresten heter det inte jävla eller jäkla, det heter HELVET!!!!!!!111!!!!!!11!

FATTA!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Springmobils (telefonioperatör) Kundtjänst tar ej emot email eftersom man "vill ge mig en bra och direkt support via telefon". Däremot så får man tydligen faxa eller posta sina frågor.

Hur fan ska jag kunna ringa dom när min telefon inte funkar? De kan väl inte begära att jag skall köpa en fax eller springa iväg till en brevlåda med mitt ärende. :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

IDIOTER

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...