Störiga tråden.

TimR

Ny medlem
Gick med
25 May 2011
Hoj
Yamaha R6 -01 | Kawasaki kx 250 -03
Skaffade en cykel o skulle cykla till jobbet istället så jag slapp bli STÖRD på alla idioter i trafiken. Tänkte att på en cykel kan väl ingen göra fel eller bete sig som en idiot? FIIIFAN VA FEL JAG HADE!!

Idiotjävlar som cyklar på fel sida, kärringar o gubbar som cyklar 4-5 st bredvid varann i 2 km/h. Idioter som GÅR på cykelbanan när det är trottoar bredvid, bilister som inte kollar dödavinkeln innan dom svänger. Jag är så upprörd så jag kommer inte på nåt mer nu!

Ska nog fan börja gå till jobbet istället!!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Skaffade en cykel o skulle cykla till jobbet istället så jag slapp bli STÖRD på alla idioter i trafiken. Tänkte att på en cykel kan väl ingen göra fel eller bete sig som en idiot? FIIIFAN VA FEL JAG HADE!!

Idiotjävlar som cyklar på fel sida, kärringar o gubbar som cyklar 4-5 st bredvid varann i 2 km/h. Idioter som GÅR på cykelbanan när det är trottoar bredvid, bilister som inte kollar dödavinkeln innan dom svänger. Jag är så upprörd så jag kommer inte på nåt mer nu!

Ska nog fan börja gå till jobbet istället!!

Eller så kan du sluta gå till jobbet.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Stör mig som fan på folk som ska ta 10x längre tid på sig vid bankomaten än vad man själv tar. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA??? 1. In med kortet 2. tryck din jävla kod 3. tryck in ett belopp och OK. Ta pengarna och din så jäääävla viktiga kom-ihåg-lapp/kontoutdrag och GÅ DÄRIFRÅN!!!!!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag stör mig så innihelvete på min trasiga armbåge, piss. Gipset borta, nu är man bara stel, öm och svullen, började rehabträningen idag, ont helvit sattan direCkt. KjeTinG. :huvet

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Stör mig som fan på folk som ska ta 10x längre tid på sig vid bankomaten än vad man själv tar. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA??? 1. In med kortet 2. tryck din jävla kod 3. tryck in ett belopp och OK. Ta pengarna och din så jäääävla viktiga kom-ihåg-lapp/kontoutdrag och GÅ DÄRIFRÅN!!!!!
Är nog samma personer som står vid macken och ska tanka när man kommer och fortfarande står kvar när man kör därifrån

motorfahrrad

Bannad
Gick med
22 Feb 2012
Hoj
Ingen för tillfället :(
Idioterna som springer gatlopp för att hinna med t-banan när det går tåg varannan minut. Jag tror det är få chefer som lägger märke till om du är på jobbet 8.01 eller 8.03, däremot lägger jag mycket vikt vid mina revbens välmående :huvet

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Folk som tror att deras bilar är oerhört stora, och framför allt väldigt breda. Det tenderar att vara så att ju mindre bil de egentligen har, ju större tror de att den är. Om det inte är så att bilen faktiskt är snäppet större än V70, då är den tydligen lika stor som en lastbil. Lär er hur stora fordon ni kör, för fan! Annars ska ni inte ut och köra...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Folk som tror att deras bilar är oerhört stora, och framför allt väldigt breda. Det tenderar att vara så att ju mindre bil de egentligen har, ju större tror de att den är. Om det inte är så att bilen faktiskt är snäppet större än V70, då är den tydligen lika stor som en lastbil. Lär er hur stora fordon ni kör, för fan! Annars ska ni inte ut och köra...

Haft problem med mottrafikanterna på jobbet? :D

TimR

Ny medlem
Gick med
25 May 2011
Hoj
Yamaha R6 -01 | Kawasaki kx 250 -03

Haha jag håller med!! Eller tanter som står kvar vid kassan o RÄKNAR den lilla växeln dom fick kvar från den där myntmaskinen:D

Jag stör mig också på sånna som inte har någon koll på hur bred deras bil är. Utanför mig har vi en gata där folk parkerar på båda sidor. Man kan lätt få plats 2 bilar som möts på den gatan också. Ofta så möter man bilar som kör MITT i vägen där, då brukar jag gasa o köra chickenrace med dom tills dom lägger sig på sin sida.

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Kärringar som har så mycket skit med sig på bussen att dom tar upp 4 säten.
Tur att man kör hoj till jobbet snart.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Tre fartkameror på väg till jobbet.:gnissla Bara två futtiga mil, och TRE kameror. Och de sitter inte där de skulle göra mest nytta, utan där det råkade finnas ström. :va Som tur är, är det väldigt sällan som de är inkopplade. :rolleyes:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Tre fartkameror på väg till jobbet.:gnissla Bara två futtiga mil, och TRE kameror. Och de sitter inte där de skulle göra mest nytta, utan där det råkade finnas ström. :va Som tur är, är det väldigt sällan som de är inkopplade. :rolleyes:

Har du inget solskydd på bilen? Fäll ner det och ta en slurk ur kaffekoppen när du passerar kamerorna.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Samma sorts personer som låter bilen stå kvar vid pumpen och går in och handlar på macken! :4skrika

Åh...men FY FAN vad sne man kan bli på DOM. Fullt vid alla pumpar. Man har lite bråttom.

Då ska dom jävlarna veckohandla samtidigt som dom funderar på hur veckans meny ska se ut. Man får lust att hämta en dumper och platta till bilhelvetet. Duktigt!! Kan dom packa ner den när dom kommer ut med sina jävla matkassar. :gnissla

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
jag o lillpojken skulle ta en liten tur till mc-mässan i V-ås idag, lagom stort o hinna kolla igenom innan en 5åring tröttnar....Men vad händer då då, jo rövhålen på VIASAT har ett stort bord med 4 idioter (säljare) i varsin ände av lokalen och dom tjatar ju hål i huvudet på en, ett nejtack ska fan räcka men det slutade med att jag blev tvungen att vara otrevlig mot dom för att som skulle fatta att jag inte vill ha deras jävla pisskanaler till ett alldeles hutlöst pris. Man borde slippa sånt när man bara vill se lite hojar. Detta gör ju att jag aldrig kommer att välja viasat någonsin om jag skulle behöva byta tv leverantör någon gång, dom är på min svarta lista nu...:mad:

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka