Då är han på tv igen nästa jul men då för NetonetTill exempel från "NetOnNet".
Största aktieägare (97%) Fabian Bengtsson.
Då är han på tv igen nästa jul men då för NetonetTill exempel från "NetOnNet".
Största aktieägare (97%) Fabian Bengtsson.
Skaffade en cykel o skulle cykla till jobbet istället så jag slapp bli STÖRD på alla idioter i trafiken. Tänkte att på en cykel kan väl ingen göra fel eller bete sig som en idiot? FIIIFAN VA FEL JAG HADE!!
Idiotjävlar som cyklar på fel sida, kärringar o gubbar som cyklar 4-5 st bredvid varann i 2 km/h. Idioter som GÅR på cykelbanan när det är trottoar bredvid, bilister som inte kollar dödavinkeln innan dom svänger. Jag är så upprörd så jag kommer inte på nåt mer nu!
Ska nog fan börja gå till jobbet istället!!
Är nog samma personer som står vid macken och ska tanka när man kommer och fortfarande står kvar när man kör därifrånStör mig som fan på folk som ska ta 10x längre tid på sig vid bankomaten än vad man själv tar. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA??? 1. In med kortet 2. tryck din jävla kod 3. tryck in ett belopp och OK. Ta pengarna och din så jäääävla viktiga kom-ihåg-lapp/kontoutdrag och GÅ DÄRIFRÅN!!!!!
Är nog samma personer som står vid macken och ska tanka när man kommer och fortfarande står kvar när man kör därifrån
Ska nog fan börja gå till jobbet istället!!
Folk som tror att deras bilar är oerhört stora, och framför allt väldigt breda. Det tenderar att vara så att ju mindre bil de egentligen har, ju större tror de att den är. Om det inte är så att bilen faktiskt är snäppet större än V70, då är den tydligen lika stor som en lastbil. Lär er hur stora fordon ni kör, för fan! Annars ska ni inte ut och köra...
Haft problem med mottrafikanterna på jobbet?
Nej, här hemma när jag skulle parkera på gatan! För tusan, man FÅR PLATS att mötas mellan 2 parkerade rader på denna gatan....
Stör mig som fan på folk som ska ta 10x längre tid på sig vid bankomaten än vad man själv tar. HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA??? 1. In med kortet 2. tryck din jävla kod 3. tryck in ett belopp och OK. Ta pengarna och din så jäääävla viktiga kom-ihåg-lapp/kontoutdrag och GÅ DÄRIFRÅN!!!!!
Tre fartkameror på väg till jobbet. Bara två futtiga mil, och TRE kameror. Och de sitter inte där de skulle göra mest nytta, utan där det råkade finnas ström. Som tur är, är det väldigt sällan som de är inkopplade.
Samma sorts personer som låter bilen stå kvar vid pumpen och går in och handlar på macken!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|