Henken skrev:
Det här var en rolig tråd!
Så här gör vi i fortsättningen
.
4. Mer vård och rehabilitering i fängelset eftersom ingen lär sig nåt av att sitta i ett rum & se på TV i några månader.
4. D.V.S annu mera kostnader o utgifter o okad press pa samhallet. Jattebra ide verkligen. Jag tror (+ manga andra, mark val tror) att manga pa kaken skiter fullstandigt i vardkarringarna fran socialen eller var dem nu kommer ifran,aven om det (visst visst) finns solskenshistorier dar det faktiskt gatt bra for Lennart eller achmed eller vem fan det nu ma vara efter tiden pa kaken. Jag tycker hart javla arbete som kanns, e ratt melodi pa vara stackars brottslingar som i.o.f.s inte gjort annat an fallit utanfor den svenskasamhallsramen.
Blev tillsammans med tva kompisar helt oprovocerat grovt misshandlad av ett kant invandrargang for tva ar sen pa en statoilmack. Sparkad i ansiktet flera ganger nar jag lag ner o var javligt skraj kan jag saga. Inga trevliga sjukhusbilder heller. Det ledde till att dem stackars invandrargossarna som bada stod atalade for grov misshandel bara falldes for misshandel dar dem satt hanflinandes i ratten. Nu kommer det basta: straffet. En manads fangelse for den ena tidigare straffad flertalet ggr for liknande brott o 4 veckors samhallstjanst for den andra ocksa han tidigare straffad flertalet ggr. Visste inte om jag skulle skratta eller grata! Kan saga att jag sag inte mkt annat en dod at varenda invandrare efter det.
Vad fick jag da? Inte ett javla piss. Mitt eget land pissade mig rakt upp i ansiktet. Begarde 15000 i skadestand fick beviljat 6300 som jag fortfarande inte sett roken av, da man som brottsoffer forst genomgatt ett javla trauma o sen ar tvungen att ta tag i hela processen sjalv efter att kronofogden inte hittat nagra tillgangar. Acklande fy fan jag spyr nar jag tanker pa det. Givetvis kunde inga som helst tillgangar hittas av dem lama javlarna pa skattemyndigheten som forst skickar ut ett brev till den domda:
-Horrudu lilla van nu kommer vi snart o gor en utmatning hos dig sa se till o gom alla dina saker hos nagon annan.
Sparka in dorrjaveln pa obestamd tidpunkt o ta nycklarna till hans javla pizzastylade BMW e ett litet tips
Nasta instans var mitt forsakringsbolag som tvart vagrade betala ut nagra som helst pengar da polisen hade funnit att vi vid tidpunkten varit berusade. Vi hade druckit nagra ol vilket hander att folk gor titt som tatt runtom i vart avlanga land. For mig e detta ovidkommande. Dem javla asen blev ju domda i domstol att betala ut for helvete Till slut var den sista instansen brottsoffermyndigheten dar man forst maste redovisa de tidigare instansernas javla misslyckande plus att man maste fylla i en helvetes massa papper m m...Detta gor att orken tar slut o man valjer hellre att strunta i sina rattigheter till kompensation
Till saken hor att dessa fanskap till manniskor e mkt kanda i brottslivskretsar (speciellt narkotikahandel vilket de har blivit mkt formogna pa framfor vara sma "oskyldiga"svenska ogon) bade bland allmanheten o sakerligen dem lama i bla uniform i Lund
Nu e bada tva ute o springer igen o begar fortsatta brott som om ingenting hade hant ty deras (antagligen javligt dyra) samhallsanpassning fullstandigt misslyckats
Ater till mig... inte sa mkt som ett forbannat samtal fran socialen, forsakringsbolaget eller nagon annan fick jag o definitivt ingen ersattning. Mitt eget land tyckte tydligen att jag fortjande att bli grovt missahndlad pa det satt som detta har skotts Vad fan hander me brottsoffrena. For helvete Sverige vakna for fan. Ra om dem som blir utsatta for brott o skicka dem javlarna som begar brott langt at helvete (fritt for tolkning)...Ser tyvarr att hederliga vanliga svenska medborgare rar om varandra for lite o tycker for mycket synd om vidriga javla brottslingar med standig oro bland folket och vidrigt hoga samhallskostnader som foljd
Ursakta mina svordomar men blir lika forbannad varje gang jag tanker pa den har incidenten