VEM hade kunnat se det komma...?
Jag känner ett par stycken faktiskt...
Det är bara att läsa tråden från början så hittar man några,
VEM hade kunnat se det komma...?
Så ... relevans?
Det visar att det åtminstone finns något användningsområde för delarna.Så ... relevans?
Man kan med drivpaketet köra gokart i fem minuter och sen börna på en lastbil. Vad har det med motorcykeln att göra?
Så ... relevans?
Man kan med drivpaketet köra gokart i fem minuter och sen börna på en lastbil. Vad har det med motorcykeln att göra?
...och enda anledningen till att den går på bakhjulen är för den imbecilla placeringen av det tunga batteriet. Den måsta få precis samma väghållningsproblem som en gammal Porsche 911. Det finns en anledning varför en gocart har soppatanken centralt...Motorn kommer från en motorcykel ju...
De är inte första gången någon montera en motorcykel motor i en gokart. . Även monterade i bilar..
Åh det är säkert avsikten, om det är relevant att filma en börnis på svartrykande lastbils flak så är det säkert den visuella faktorn att köra på bakhjulen så det blir bra på film som är prestandan. I motsats till prestandan då, menar jag....och enda anledningen till att den går på bakhjulen är för den imbecilla placeringen av det tunga batteriet. Den måsta få precis samma väghållningsproblem som en gammal Porsche 911. Det finns en anledning varför en gocart har soppatanken centralt...
Viktfördelningen är helt fel me alla tyngd bak... Kör egenskaperna är tok fel... Skulle inte vilja ta kurver me den, å framför allt inge gasande... Då går den säkert bara rakt fram.....och enda anledningen till att den går på bakhjulen är för den imbecilla placeringen av det tunga batteriet. Den måsta få precis samma väghållningsproblem som en gammal Porsche 911. Det finns en anledning varför en gocart har soppatanken centralt...
Viktfördelningen är helt fel me alla tyngd bak... Kör egenskaperna är tok fel... Skulle inte vilja ta kurver me den, å framför allt inge gasande... Då går den säkert bara rakt fram..
Så sant. Men av nån anledning får den videon mig att minnas hur jävla roligt det var att vara ung och dum...och enda anledningen till att den går på bakhjulen är för den imbecilla placeringen av det tunga batteriet. Den måsta få precis samma väghållningsproblem som en gammal Porsche 911. Det finns en anledning varför en gocart har soppatanken centralt...
Jag ser för mitt inre när maskinen i hög fart börjar svaja och det inte går att hämta hem sladden... huga!Viktfördelningen är helt fel me alla tyngd bak... Kör egenskaperna är tok fel... Skulle inte vilja ta kurver me den, å framför allt inge gasande... Då går den säkert bara rakt fram..
Hade en kompis som monterade en tvåcylindrig Suzuku 125 GT motor i ett chassi från en Suzuki K50 moped, ni vet, en ram av pressad plåt... Förutom att den saknade frambroms och motorn satt med ståltråd så...var det lite kul...Så sant. Men av nån anledning får den videon mig att minnas hur jävla roligt det var att vara ung och dum
Han som körde fick nog byta kalsonger...Jag ser för mitt inre när maskinen i hög fart börjar svaja och det inte går att hämta hem sladden... huga!
Skulle tippa att de behöver max ett batteribyte på de 3 timmarna de kör, men har noll koll egentligen, vad tror du? Ser ut som det är en del plast som måste demonteras för att byta batteri men det tar nog inte många minuter för en bra mekaniker som gjort det många gånger. Blir spännande att se.Jag såg nåt nyhetsinslag om att de skulle utmana förbränningsmotorhojarna.
Hur nu det ska gå till i praktiken vet jag inte. Hur lång tid tar det att byta batteri och hur många batteribyten kommer det krävas?
Att byta hoj är inte godkänt enligt reglementet, men det skulle ju inte förvåna mig om Stark lyckats få dispens på den punkten.
Hur lång blir den nya banan?
Eddie Karlsson bytte batteri på ungefär 5 minuter vid Battle of VikingsSkulle tippa att de behöver max ett batteribyte på de 3 timmarna de kör, men har noll koll egentligen, vad tror du? Ser ut som det är en del plast som måste demonteras för att byta batteri men det tar nog inte många minuter för en bra mekaniker som gjort det många gånger. Blir spännande att se.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|