Stark Varg

Va jag förtod så hade de säkert me å göra att den har mer explosiv effekt än bensin modellerna. . Bara en killgissning.. Vill ha mer utredning om elhojar. .
Ja nåt skäl har de såklart. Det finns ju exempel där Vargen har kört stadioncross mot bensinhojarna och det var ingen större skillnad, som vanligt så har det ju mest med föraren att göra.
Fast regelmakare tycker sällan om nya saker så det har förmodligen med det att göra. Inom cykligen är det samma sak där vissa cyklar eller detaljer på cyklar bannas, sen ändrar de reglerna under gång så den första regeln slutar att gälla. T ex fick man inte luta sadeln mer än någon grad framåt, nu får man luta den jättemycket... :)
 
Ja nåt skäl har de såklart. Det finns ju exempel där Vargen har kört stadioncross mot bensinhojarna och det var ingen större skillnad, som vanligt så har det ju mest med föraren att göra.
Fast regelmakare tycker sällan om nya saker så det har förmodligen med det att göra. Inom cykligen är det samma sak där vissa cyklar eller detaljer på cyklar bannas, sen ändrar de reglerna under gång så den första regeln slutar att gälla. T ex fick man inte luta sadeln mer än någon grad framåt, nu får man luta den jättemycket... :)

Helt riktigt att de har med föraren å göra... Nytänk är alltid obehagligt..?
 
Jag fortsätter min diskussion med Stark angående att jag inte har den max effekt som jag betalat för.
Dom har tagit alla mina data från min hoj och matat in i en hoj nere i Barcelona. Bänkat och dom anser att det inte är något fel på min effekt.
Jag håller inte med så jag erbjöd dom att vara med på länk när jag bänkar igen. Dom tackade nej.
Men jag var till Speedstore i Gävle idag och bänkade. Vi gick igenom hojen på 10hk intervaller upp till 60hk och sen 5hk intervaller upp till 80hk.
Vi ska se om jag får in pdf:en här.

All bänkdata är nu skickat till Stark. Vi får se om dom ändrar sig nu eller om det är blir stökigt.

1707236160125.png
 
Ja fattas det 18 hästar är det ju nästan 25%för lite effekt så då levererar dom ju inte i närheten av det du betalat för
Är ju en sak om dom löser bekymret åt dig och inte strular som ett inte okänt österrikiskt företags garantier har en tendens att göra
 
Jag fortsätter min diskussion med Stark angående att jag inte har den max effekt som jag betalat för.
Dom har tagit alla mina data från min hoj och matat in i en hoj nere i Barcelona. Bänkat och dom anser att det inte är något fel på min effekt.
Jag håller inte med så jag erbjöd dom att vara med på länk när jag bänkar igen. Dom tackade nej.
Men jag var till Speedstore i Gävle idag och bänkade. Vi gick igenom hojen på 10hk intervaller upp till 60hk och sen 5hk intervaller upp till 80hk.
Vi ska se om jag får in pdf:en här.

All bänkdata är nu skickat till Stark. Vi får se om dom ändrar sig nu eller om det är blir stökigt.

View attachment 494964
Från 50 hästar och uppåt rör det sig ju inte mycket... ?
 
Jag fortsätter min diskussion med Stark angående att jag inte har den max effekt som jag betalat för.
Dom har tagit alla mina data från min hoj och matat in i en hoj nere i Barcelona. Bänkat och dom anser att det inte är något fel på min effekt.
Jag håller inte med så jag erbjöd dom att vara med på länk när jag bänkar igen. Dom tackade nej.
Men jag var till Speedstore i Gävle idag och bänkade. Vi gick igenom hojen på 10hk intervaller upp till 60hk och sen 5hk intervaller upp till 80hk.
Vi ska se om jag får in pdf:en här.

All bänkdata är nu skickat till Stark. Vi får se om dom ändrar sig nu eller om det är blir stökigt.

View attachment 494964

De där va surt... Finns de risk att dom levererat en hoj på 60 istället för 80??
 
Körde du alla efter varandra i en följd? Hur ser det ut om du laddar batteriet fullt, låter den står orörd ett tag och sedan drar repan med 80hp? Det skulle kunna vara batteriet som säckar ihop och rms-begränsar så att du inte får ut de höga effekterna. Det tillsammans med sjunkande spänning skulle kunna göra att den inte levererar som tänkt. Eller så blir motorn varm, också.
 
Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre

Foto: Samuel Unéus Utvec...

Omfattande körkortsförändringar på gång

EU förväntas inom kort fatt...

Custom Motor Show 2025

Vårens stora event, som kic...

Back
Top