Skrotnisse
What would Shervin do?
Ingen motorburen luvdjävel i trakten som kan dricka öl och peka, medans du skruvar?Start som start!
Får väl bli att besöka MC-Varuhuset då de ligger nära och bra till dårå
Ingen motorburen luvdjävel i trakten som kan dricka öl och peka, medans du skruvar?Start som start!
´
U=R*I * = betyder gånger
//Robin
Start som start!
Ingen motorburen luvdjävel i trakten som kan dricka öl och peka, medans du skruvar?
Eller "Hela Hojen" Högbergsgatan 48.
08-6440051
Jag har vågar faktiskt inte pilla på den och leta tändstift då jag bara e rädd att jag gör mer skada än nytta.
Ska höra med en mc-mekaniker imorron och så får denne titta och ställa "diagnos"
Jo, men det känns lite sådär att putta hojen dit från roslgstull...
Jag har vågar faktiskt inte pilla på den och leta tändstift då jag bara e rädd att jag gör mer skada än nytta.
Ska höra med en mc-mekaniker imorron och så får denne titta och ställa "diagnos", jag ska självfallet skriva ner de "möjliga problemen och lösningarna" ni tipsat om och höra om det kan va nåt av dem.
Är hoppfull.
Slut på soppa kanske? Testat att vrida över till reserven?
Kabla till ett bilbatteri imorgon. Avstängd bil eller löst batteri. Röd mot röd, svart mot valfri jordad chassidel som inte är i direkt anslutning till batteriet (för gnistbildningens skull). Imorgon borde den gå ingång smärtfritt. Annars bara kör på starten tills den startar. Kör en långtur så det laddas upp igen (då du inte har licens på batteriladdare).
Finns det ingen vettig person som kan hjälpa henne så hon slipper åka till verkstaden och betala ocker? Speciellt när det är ett så enkelt fel.
Det är en hojintresserad person som inte kan allt om hojar som en kille. Hoppas att någon snäll och kunnig ställer upp och kollar på den. Vore synd annars.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|