Nyteknik skrev:Hur snabb är denna Katja egentligen - snabbare än Watz?
Nej. Hon är långsam.
Nyteknik skrev:Hur snabb är denna Katja egentligen - snabbare än Watz?
No1 skrev:Även om jag fortfarande tror att "Stiggy" är en mycket snabb roadracing förare i Sverige så är det dags för honom och andra att slutligen inse att han INTE har det som krävs för att lyckas internationellt, även om jag en gång verkligen hoppades att han skulle ha det...
Men hur mycket oFFkeFF mfl nu beundrar "Stiggy" ( ) och hans kunnande så är det väldigt lätt att lägga i hop ett plus ett och inse att han ALDRIG kommer att lyckas inom någon internationell toppklass och detta genom att ta ALLA hans internationella starter, oavsett klass, och se hur många gångbara resultat han presterat!!! Tråkigt, men sant!!!
Han har aldrig lyckats i någon tvåtakts klass, inte ens i BMW's egna boxer cup klarade han utav att prestera resultat, det enda han faktiskt är bland dom bästa på i världen är att hitta på ursäkter och åter ursäkter...
Nä sätt honom i VEIDEC i Sverige, på det bästa maskinmaterialet som går att uppbringa, så kan jag sätta en slant på att han INTE kommer att ta en enda pallplats under det första året...
Patrik...
Chris Ash skrev:Mycket dynga blev det....
Vad är lyckats? Är det bara de som vinner som lyckas? Om man som Stiggy fightas bland de 10-12 bästa i världen i sin gren, ska man lägga ner då?
Att han fortfarande är kvar i klassen efter alla dessa år tyder väl på att han är ganska respekterad och dessutom snabb.
Vad är ett gångbart resultat? 8:e platser i VM är iaf inte helt kass. Dessutom så är det bara att kolla på Johans varvtider, han är bra mycket snabbare än Watz och Palander som konstant blir hyllade här hemma(bla av Cralle), iofs på bättre material , men ändå. Det är dags att vakna och inse att 250 VM inte är nån jävla lingonserie, den RR-förare som så bara får starta som Wildcard nån gång ska vara jäkligt nöjd med sin karriär.
Det är dessutom dags att vakna upp och inse att Veidec inte är lilla VM. Jo, Fredrik Jansson, Folkesson,Lindström mm hade ju lätt varit topp 10-15 gubbar i VM.....dröm vidare....
//CA
No1 skrev:Även om jag fortfarande tror att "Stiggy" är en mycket snabb roadracing förare i Sverige så är det dags för honom och andra att slutligen inse att han INTE har det som krävs för att lyckas internationellt, även om jag en gång verkligen hoppades att han skulle ha det...
Men hur mycket oFFkeFF mfl nu beundrar "Stiggy" ( ) och hans kunnande så är det väldigt lätt att lägga i hop ett plus ett och inse att han ALDRIG kommer att lyckas inom någon internationell toppklass och detta genom att ta ALLA hans internationella starter, oavsett klass, och se hur många gångbara resultat han presterat!!! Tråkigt, men sant!!!
Han har aldrig lyckats i någon tvåtakts klass, inte ens i BMW's egna boxer cup klarade han utav att prestera resultat, det enda han faktiskt är bland dom bästa på i världen är att hitta på ursäkter och åter ursäkter...
Nä sätt honom i VEIDEC i Sverige, på det bästa maskinmaterialet som går att uppbringa, så kan jag sätta en slant på att han INTE kommer att ta en enda pallplats under det första året...
Patrik...
Jas-95 skrev:Äntligen!!! Huvudet på spiken!! Lås tråden nu!!
JB
Patrik...
Goodstuff skrev:Ja men vad trevligt! Lite klassisk svensk avhundsjuka från folk som i motsvarighet inte presterat en fluglort när det gäller racing. Coolt.
Nja:Chris Ash skrev:Vad är lyckats? Är det bara de som vinner som lyckas? Om man som Stiggy fightas bland de 10-12 bästa i världen i sin gren, ska man lägga ner då?
valmers skrev:Nja:
VM
2003: 20:e plats
2002: -
2001: 22:a plats (500cc)
2000: 17:e plats
1999: 27:e plats
1998: 21:a plats
valmers skrev:Nja:
VM
2003: 20:e plats
2002: -
2001: 22:a plats (500cc)
2000: 17:e plats
1999: 27:e plats
1998: 21:a plats
Johan är en jävligt snabb moppeåkare, inget snack om saken. Fast han är INTE topp 10, snarare topp 20.Banco skrev:Bra där Valmers, tyvärr så biter inte ens fakta på dessa stiggyanhängare. Han är och förblir topp tio i deras ögon. Vi är väl bara "avundsjuka" nu igen
Banco skrev:Bra där Valmers, tyvärr så biter inte ens fakta på dessa stiggyanhängare. Han är och förblir topp tio i deras ögon. Vi är väl bara "avundsjuka" nu igen
Chris Ash skrev:Mycket dynga blev det....
Att han fortfarande är kvar i klassen efter alla dessa år tyder väl på att han är ganska respekterad och dessutom snabb.
/CA
valmers skrev:Johan är en jävligt snabb moppeåkare, inget snack om saken. Fast han är INTE topp 10, snarare topp 20.
Banco skrev:Skulle vilja påstå att det inte är talang eller respekt som håller Stigefelt kvar i GP utan enbart ett gäng lokala sponsorer. Uteblivna resultat talar sitt tydliga språk, vad han däremot är bra på är som Nr:1 säger, att hitta på ursäkter. Och kom inte dragandes med den svenska avundsjukan nu
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|