Har betydligt bättre saker till att porta med men visst funkar det?Överhandsfräs! Med en böjlig förlängning är den perfekt till att porta grövre topplock med, t.ex. Mopar-toppar i gjutjärn. Been there, done that.
Har betydligt bättre saker till att porta med men visst funkar det?Överhandsfräs! Med en böjlig förlängning är den perfekt till att porta grövre topplock med, t.ex. Mopar-toppar i gjutjärn. Been there, done that.
+4 på den!Jäklar va snyggt det blev.
Tackar lägger naturligtvis upp 1 bild när det sidenmatta hårdwaxet torkat.
Nä sådan förstår jag då rakt inte e skapligt nöjd över att lyckas beskära bilderna, typ totalt digitalt handikappad.Du vet om att man kan "dra" i kanterna på bilderna man lägger in så att det blir små nätta tumnaglar man kan klicka på, som då blir större?
Ungefär så här:
View attachment 468633
Mä! "Beskära" bilderna gör ju Sporthoj åt dig, det enda du behöver göra är att leta rätt på ett hörn på bilden vänsterklicka/håll-inne-vänster-klick-knappen (innan du hunnit Skicka, eller medans du redigerar inlägget) och dra och ändra förhandsgranskningens storlek. När man sen i "Skicka svar" ser sitt inlägg kan man klicka på "miniatyren" och får då upp den fulla storleken.Nä sådan förstår jag då rakt inte e skapligt nöjd över att lyckas beskära bilderna, typ totalt digitalt handikappad.
SnyggtSå bara det tråkiga att slipa allt sammetslen o runda av allt och tillslut betsa det ljusgrått.
Träsvarv är fina grejor och dom är ju inte direkt jätte avancerade i konstruktionen o 1 tusing är ju svinbilligt?Snyggt
Lidl hade billiga vinkelhakar, så när jag hade vägarna förbi gick jag in för att köpa några i olika storlekar. Då hittade jag en träsvarv för en tusenlapp, så den fick följa med hem. Det kan alltid vara bra att ha Det är kanske inte världens mest robusta pryl, men för lite småpyssel hemma duger den garanterat.
??Pratar Anders grekiska just här?Mä! "Beskära" bilderna gör ju Sporthoj åt dig, det enda du behöver göra är att leta rätt på ett hörn på bilden vänsterklicka/håll-inne-vänster-klick-knappen (innan du hunnit Skicka, eller medans du redigerar inlägget) och dra och ändra förhandsgranskningens storlek. När man sen i "Skicka svar" ser sitt inlägg kan man klicka på "miniatyren" och får då upp den fulla storleken.
Det är mitt "förklara-för-morsan-82-som-är-100-ointresserad-av-mobiler-och-datorer-men-vill-ändå-att-det-bara-ska-funka" språk. Trots fjärrning via Teamviewer går det mesta in på ena örat och ut på andra - samtidigt med snällheten - och hon svär ve och förbannelse över modern teknik.??Pratar Anders grekiska just här?
Då e jag 90 troligen ? du e vänlig som försöker att lära en gammal hund att sitta men det går inte.. Datorn som eb10-15 år gammal startas när lönen skall skrivas o då blir det varmt.Det är mitt "förklara-för-morsan-82-som-är-100-ointresserad-av-mobiler-och-datorer-men-vill-ändå-att-det-bara-ska-funka" språk. Trots fjärrning via Teamviewer går det mesta in på ena örat och ut på andra - samtidigt med snällheten - och hon svär ve och förbannelse över modern teknik.
Är verkligen alls lister på plats?View attachment 468982
Sedär, sista etappen i tvättstugerenoveringen som startades 2019, på plats...
Njae, det var nog dörren det.Är verkligen alls lister på plats?
Det brukar vara någon liiiten som ska dit "sen".
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|