SSDD
Same Shit Diffrent Day
Om det skjuts för lite får vi väl komma och hjälpa till
Svar :
Det skjuts alltid för lite...
Svar :
Det skjuts alltid för lite...
Vilken kunskap är värdelös?Intensivkurs är det vettigaste sättet att slippa slösa tid på att införskaffa mestadels totalt värdelös kunskap
Eftersom jag glömmer nästan all värdelös kunskap minns jag inte allt trams, av naturliga skäl, men avsnittet om att kunna siluettidentifiera fåglar som man sannolikt aldrig kommer jaga minns jag som särskilt ointressant.Vilken kunskap är värdelös?
Varför jagar du inte fågel?Eftersom jag glömmer nästan all värdelös kunskap minns jag inte allt trams, av naturliga skäl, men avsnittet om att kunna siluettidentifiera fåglar som man sannolikt aldrig kommer jaga minns jag som särskilt ointressant.
Han ser ingen skillnad på dom.Varför jagar du inte fågel?
Inte i Riala vad det verkar
Självklart, vi hade 12 ulvar på marken vid älgpremiären.Något vi bör justera nedNågon som skall vara med på vargjakten? Jag har fått en inbjudan och är vansinnigt sugen. Tyvärr har jag förhinder men eventuellt skulle det gå att pussla.
Erfarenheter från tidigare ulvjakter? Det känns kallt, tätt och små chanser? Men spännande, och viktigt.
Tror ni skytt/gäst får skinnet?
Djurrättsaktivister undanbedes.
Får ni varg? Trodde det var dalarna och Värmland endastSjälvklart, vi hade 12 ulvar på marken vid älgpremiären.Något vi bör justera ned
Får ni varg? Trodde det var dalarna och Värmland endast
Åh fan, Dalarna stängt?Värmland och Örebro får, balkongbiologerna lyckades inte med överklagan här som de gjorde i dalarna.
Noll, de har redan försökt och fått avslagÅh fan, Dalarna stängt?
Vad är risken att AFA lyckas överklaga och stoppa jakten i Örebro och Värmland?
Någon som skall vara med på vargjakten? Jag har fått en inbjudan och är vansinnigt sugen. Tyvärr har jag förhinder men eventuellt skulle det gå att pussla.
Erfarenheter från tidigare ulvjakter? Det känns kallt, tätt och små chanser? Men spännande, och viktigt.
Tror ni skytt/gäst får skinnet?
Djurrättsaktivister undanbedes.
Kan man lita på att det där är sista ordet? Vänstern brukar ju infiltrera alla möjliga organ och departement.Noll, de har redan försökt och fått avslag
http://na.se/nyheter/lanet/1.2772940-beslut-vargjakten-star-fast
Nu är det väl så att vi inte haft någon vargjakt på länge med förra regeringen utan att det kom till genom Steffe och Sven-Erik?Kan man lita på att det där är sista ordet? Vänstern brukar ju infiltrera alla möjliga organ och departement.
Jag förstår inte fråganNu är det väl så att vi inte haft någon vargjakt på länge med förra regeringen utan att det kom till genom Steffe och Sven-Erik?
Klantigt av mig. Jag tar det igen.Jag förstår inte frågan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |