Du får be till Allah så blir allt bra.
Du får be till Allah så blir allt bra.
Noterar att gloves off igen, härligt. Tar itu med idiotin lite senare.
Sålänge det inte är prat om specifika deltagare på forumet så är det bara att jobba på med idiotin.Noterar att gloves off igen, härligt. Tar itu med idiotin lite senare.
Saudiarabien är ett bra land för transpersoner.
Well trollat I must säga.
Jag kan använda pseudonymer så det är lugnt.Sålänge det inte är prat om specifika deltagare på forumet så är det bara att jobba på med idiotin.
Sedan kunde jag inte låta bli att dumma mig lite.
Saudiarabien har inga lagar mot transpersoner. Det har man däremot gällande homosexualitet men landet börjar lite sakta öppna upp. Man välkomnar öppet LGBTQ-turister. Det började hända saker 2015 när landet fick en ny kung. Pride? Glöm det.Noterar att gloves off igen, härligt. Tar itu med idiotin lite senare.
Saudiarabien är ett bra land för transpersoner.
Well trollat I must säga.
Hur tycker du att jag ska svara på det? Tips emottages tacksamt.Jag kan använda pseudonymer så det är lugnt.
Birjer är "INTE" Birger/Hell/Trolle/Tammers jobbiga lillebror. OBS!
Jag tror Markus vill att du byter nick till Birjer. Börja med det så får ni ta det därifrån sen.Hur tycker du att jag ska svara på det? Tips emottages tacksamt.
Ja han vill mycket den där snubben mellan krav på att jag ska svara på 1 1/2 år gamla inlägg helt utan källor på det han hävdar och personliga rejäla påhopp. Får titta lite på det där med namnbyte på kontot. Onödigt att störa Swedie kanske. Skulle helst vilja att mitt gamla konto slutade lagga. Kollar det lite då och då men fortfarande oanvändbart i praktiken. Har ändå hängt här i ca 18 + år.Jag tror Markus vill att du byter nick till Birjer. Börja med det så får ni ta det därifrån sen.
Ingen aning, jag pratar ju inte om dig.Hur tycker du att jag ska svara på det? Tips emottages tacksamt.
NoobHar ändå hängt här i ca 18 + år.
Det där var faktiskt roligt. Men iom att du blandade in FEL säkerhetspolis i en tråd gällande Mellanöstern har nu Nordkoreas säkerhetspolis anmält dig till Irans säkerhetspolis för att förflytta alltihop till rätt världsdel åtminstone. Så Ulvhanne kan förvänta sig en påringning från Iran vilken minut som helst..... Och efter det lär FRA höra av sig då man tror att Nordkorea och Iran har nåt fuffens för sig här på det svenska hojforumet Sporthoj. Vilken jävla cirkus det kommer bli!!Polisanmäler troligt hatbrott till den väldigt demokratiska folkrepubliker Nordkoreas säkerhetspolis nu.
De är faktiskt förvånansvärt vänliga och även Sudan och Uganda är faktiskt bra på medborgerliga rättigheter så om Nordkorea har fullt upp anmäler jag dit istället.
View attachment 500476
Ja, håller med helt. Tack, behövdes en vuxen i rummet.Nog för att mellanöstern är en stor sandlåda som inte räcker till för de som bor där men de senaste sidorna i tråden känns som ett sandlådekrig utan mening mellan två sexåringar!!
Skärp upp gnällandet tack!!!!
Det är så dumt att klockorna stannar men jag har nu fattat att det bara är trolleri.Jomentjena Iran öppet land för trans/ homosexuella. Därför folk som vill stanna i Sverige använder det som argument att de är homosexuella till myndigheterna. Iran som hänger bögar i lyftkranar! Du nämnde att Pridetågen attackeras till 95 % av folk från en viss religion.
Nu är du där igen, Ulvhamne heter han, inte -hanne. Kanske är en henne eller en hen.
Nog för att mellanöstern är en stor sandlåda som inte räcker till för de som bor där men de senaste sidorna i tråden känns som ett sandlådekrig utan mening mellan två sexåringar!!
Skärp upp gnällandet tack!!!!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |