Klart man kommer! Finns det någon frivilig som skulle kunna tänka sig ta ett par bilder på min hoj? har bara nån sunkig mobil bild och det är ju mindre kul
Om jag kommer ihåg en ER6 så ska jag försöka fota!
Klart man kommer! Finns det någon frivilig som skulle kunna tänka sig ta ett par bilder på min hoj? har bara nån sunkig mobil bild och det är ju mindre kul
ikväll ska jag försöka åka på ett hjul
Va? Vad är det för idioti, det är ju en flygplats som det körs på.Tyvärr har de slutat med den...(lät för mkt).
Va? Vad är det för idioti, det är ju en flygplats som det körs på.
Så fort nån kan störa sig lite på att det låter en gång varannan vecka så blir det ett jävla liv, men om mc-åkarna själva utsätts för fara är det ingen som bryr sig? Av fotona att döma så är det många som inte åker i godkänd utrustning.
......men om mc-åkarna själva utsätts för fara är det ingen som bryr sig? Av fotona att döma så är det många som inte åker i godkänd utrustning.
Tyvärr har de slutat med den...(lät för mkt).
BTW. I'll be there!!!!!! Du gör ett fantastiskt bra jobb BikerBitch, all heder till dig och dina medarbetare som ställer upp och jobbar ideellt för att vi ska ha kul!!!
Kanske trillar förbi, hur lång e rakan där man får köra höghastighets-uiweeeliesar?Vi tar åt oss av dina fina, värmade ord! Både Samverkansgruppen, alla funkisar och andra som roddar med projektet. Det glädjer oss alltid att höra och få lite creds för det vi gör för att få ihop dessa kvällar.
Ikväll blir det skoj! Vädret är kolossalt bra så kom och kör!
Jg kommer som det ser ut nu.
Det stänger 21???
Slutar nämligen i långtbortistan Nykvarn 19:30 så jag är väl framme i bra fall strax efter åtta.
Har alla dragit då tro?????
Kanske trillar förbi, hur lång e rakan där man får köra höghastighets-uiweeeliesar?
Kanske trillar förbi, hur lång e rakan där man får köra höghastighets-uiweeeliesar?
Tackar oxå för en fin kväll
Var det fler en jag som kom därifrån med en skruv i däcket?
Vet inte när å var den hamnade där.. men den var inte där när jag kom.
/Freddan
Vi försökte städa banan så noggrant vi kunde, hittade massa metallföremål som man inte hade velat köra på. De har haft MaskinExpo på Barkarby nämligen. Trist med skruv i däcket
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|