Och som vanligt när ni plockar fram ett namn som kommer med "sanningen" så hittar man samma namn på sidor som avpixlat och fria tider.
Trovärdighet små vänner, trovärdighet....
Ja, det är förbluffande att SCB dyker upp överallt den odågan.
Så. Vi tar istället migrationsverket. Vars siffror även visas på motargument.se. Duger det för dig, denna gång?
Så. Etc hävdar 19000...
Migrationsverket /motargument.se säger
Personer som har fått ett PUT – permanent uppehållstillstånd – i Sverige år 2013:
17.227 Asyl – skyddsbehövande
1.378 Asyl – synnerligen ömmande omständigheter
7.646 Konventionsflyktingar
2.187 Kvotflyktingar
10.673 Anhörig till person som tidigare fått uppehållstillstånd i Sverige som konventionsflykting/skyddsbehövande/synnerligen ömmande omständigheter/tidsbegränsat tillstånd.
Totalt: c:a 39.000 personer
Trettioniotusen. Och det gäller bara olika sorters flyktingar med anhöriga (borde också behöva fly misstänker jag). Vad som sen tillkommer är andra sorters orsaker till migrationen men det tar jag inte ens upp så jag betackar mig från nåt om eu medborgare and what not.
Det är ju de där 20000, styvt dubbla mot etc. Som gör att etc framstår som lagom udda, tycker du inte?
Det var just siffran 19000 som jag inte fann stöd för när jag räknade på siffrorna från SCB.
Men tydligen berodde min felräkning på att jag har låg trovärdighet, för att jag länka till SCB? Säg mig, har jag någonstans hänvisat till avpixlat, nationell, eller vafan du nu försöker insinuera, någonstans?
Eller ska du bara fortsätta haspla ur dig ogrundade "fakta" om mina påståenden och svar?
Vänligen, håll dig till sådant jag defacto gjort om du ska försöka nåt i fortsättningen. Dina tidigare fekala kräkningar har du valt att inte kommentera så jag förväntar mig inga stordåd.
Jag skrev "bra " och förklarade det med att matematiken verkat stämma.