Den som nämnde, han...
Har du inget att tillföra mer än "järnrör" "islamofobi " och liknande så är du väldigt sent ute. Det har redan varit på agendan. Vad det nu skulle göra för skillnad, såhär flera år efter.
Intressant att den där pedofilfrågan hela tiden vill undvikas.
Intressant att den där pedofilfrågan hela tiden vill undvikas.
Mer än? Det är inte tillräckligt menar du?
Man ger er exempel efter exempel på att SD är ett fascistiskt enfråge-parti där den övervägande delen anhängare är nassar in i märgen som skriker högt på sidor som avpixlat gömda bakom olika alias och som sen kommer med den ena fantastiska historien efter den andra när de blir avslöjade (min dotter skrev, jag var full, jag skojade bara) och ändå så kör ni samma "vi är så missförstådda, det är så orättvist" visa.
Att fortfarande hävda att SD inte är främlingsfientliga och närmare nassarna än moderaterna måste vara detta sekels största självförnekelse.
Och här skräder jag inte orden minsann....
- - - Updated - - -
Upp med den. Jag har sett er nämna den men inte sett nåt mer än så. Ta upp den nån gång då?
SD är ett fascistiskt enfråge-parti där den övervägande delen anhängare är nassar in i märgen
Nej, det det betyder är att 87% av de röstande fortfarande inser att man kan inte agera som ett barn och rösta på SD pga en enda jävla fråga. 87% förstår fortfarande att man genom att rösta på seriösa partier kan fortsätta påverka i den riktning man vill utan att få med denna svans av obildade drägg som har garderoben full av bruna skjortor men väljer den grisrosa när de är med i TV.
87% av Sveriges röstberättigande tar valet på allvar och förstår vikten av att INTE LÅTA HISTORIEN UPPREPA SIG !!
Upp med den. Jag har sett er nämna den men inte sett nåt mer än så. Ta upp den nån gång då?
Och knarket.. Påminner lite om det som är gemensamt med besökarna på vissa orter i Thailand. Jäkla märkligt.
13% av de röstberättigade i Sverige ser du som en folklig förankring? Menar du allvar?
Det här är bättre underhållning än paradise hotel och big brother tillsammans.
Keep it comin'!
Hur ser du på det själv.
Att invandringen är så viktig för 13% att de röstat på ett enfrågeparti och blivit nassister?
Gör det frågan mindre viktig menar du?
Inte mindre viktig. Men om jag vill diskutera utbyggnad och utformning av sandlådan på dagiset så tar jag det med byggare, dagispersonal och ev arkitekter.
Inte med 3-åringarna.
Nej, det är ju dumt att rådfråga de som skall utnyttja resursen....
Nej, det är ju dumt att rådfråga de som skall utnyttja resursen....
Men varför så otrevlig?
Gång på gång blir det samma sak. Först står ni och gråter över att det bara är ni som blir granskade, därför hittar man så många rötägg inom ert parti. Orättvist.
Sen vill ingen prata med er. Orättvist.
Sen räknas era 13% inte lika mycket som någon annans 30%. Orättvist.
Buhuu, alla är så dumma.
Sen bemöter man er på er egen språkliga definitions-nivå och då plötsligt tramsar man och "läser bibeln som Fan själv". Ni blir liksom aldrig nöjda. Däremot alltid missförstådda....
Sist som jag vet konsulterades ett företag som inriktar sig på pedagogik, gissa hur de får sin kunskap...Jag anade väl att du skulle svara så men om du nu tänker efter en liten smula så har du nog svårt att komma på en enda gång där en byggherre konsulterade 3-åringarna i hur han ska bygga lådan.
I det fallet går man på de som har kunskap, utbildning och erfarenhet.
Otrevlig? Nu förstår jag inte. Jag tycker jag håller jämn ton med de andra?
En sak förbryllar mig.
Vi har haft borgerligt styre de senaste 8 åren. Det blev lite dramatiskt när S vann valet och även här i SD-svansen nämndes att "hela världen skrattar när vi avsätter Borg och Reinfeldt". Vi har haft ett ekonomiskt uppsving, Sverige har tagit sig vinnande ur krisen när stora delar av Europa hamnar djupare i den.
Välmående och ekonomisk styrka har följt i Borgarnas fotspår. Med all rätt.
Detta TROTS flyktingmottagandet under samma tid?
Vad är det jag missar?
Otrevlig? Nu förstår jag inte. Jag tycker jag håller jämn ton med de andra?
Att det kunde varit ännu bättre förstås.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|