Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Den som nämnde, han... :gnissla

Har du inget att tillföra mer än "järnrör" "islamofobi " och liknande så är du väldigt sent ute. Det har redan varit på agendan. Vad det nu skulle göra för skillnad, såhär flera år efter.

Mer än? Det är inte tillräckligt menar du?
Man ger er exempel efter exempel på att SD är ett fascistiskt enfråge-parti där den övervägande delen anhängare är nassar in i märgen som skriker högt på sidor som avpixlat gömda bakom olika alias och som sen kommer med den ena fantastiska historien efter den andra när de blir avslöjade (min dotter skrev, jag var full, jag skojade bara) och ändå så kör ni samma "vi är så missförstådda, det är så orättvist" visa.

Att fortfarande hävda att SD inte är främlingsfientliga och närmare nassarna än moderaterna måste vara detta sekels största självförnekelse.

Och här skräder jag inte orden minsann.... :hej

- - - Updated - - -

Intressant att den där pedofilfrågan hela tiden vill undvikas.

Upp med den. Jag har sett er nämna den men inte sett nåt mer än så. Ta upp den nån gång då?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Mer än? Det är inte tillräckligt menar du?
Man ger er exempel efter exempel på att SD är ett fascistiskt enfråge-parti där den övervägande delen anhängare är nassar in i märgen som skriker högt på sidor som avpixlat gömda bakom olika alias och som sen kommer med den ena fantastiska historien efter den andra när de blir avslöjade (min dotter skrev, jag var full, jag skojade bara) och ändå så kör ni samma "vi är så missförstådda, det är så orättvist" visa.

Att fortfarande hävda att SD inte är främlingsfientliga och närmare nassarna än moderaterna måste vara detta sekels största självförnekelse.

Och här skräder jag inte orden minsann.... :hej

- - - Updated - - -

Upp med den. Jag har sett er nämna den men inte sett nåt mer än så. Ta upp den nån gång då?

Sådär en halv miljon till 800 000 ryggmärgsnassar i Sverige säger du. Intressant. Vad drömde du sen? Att Romson är ett gott exempel?

Upp med vad förresten? Har lite svårt att följa då jag fortfarande letar efter dina svar flera sidor bakåt. Som du fortfarande undviker.
Hur var nu din klassyn igen? Visst känns det skönt att se ner på outbildade låginkomsttagare och beskylla dem för att vara nassar?

Last edited:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Nej, det det betyder är att 87% av de röstande fortfarande inser att man kan inte agera som ett barn och rösta på SD pga en enda jävla fråga. 87% förstår fortfarande att man genom att rösta på seriösa partier kan fortsätta påverka i den riktning man vill utan att få med denna svans av obildade drägg som har garderoben full av bruna skjortor men väljer den grisrosa när de är med i TV.

87% av Sveriges röstberättigande tar valet på allvar och förstår vikten av att INTE LÅTA HISTORIEN UPPREPA SIG !!

:rofl :rofl :rofl

Det här är bättre underhållning än paradise hotel och big brother tillsammans.

Keep it comin'! :Bugar

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
13% av de röstberättigade i Sverige ser du som en folklig förankring? Menar du allvar?

Hur ser du på det själv.

Att invandringen är så viktig för 13% att de röstat på ett enfrågeparti och blivit nassister?

Gör det frågan mindre viktig menar du?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Hur ser du på det själv.

Att invandringen är så viktig för 13% att de röstat på ett enfrågeparti och blivit nassister?

Gör det frågan mindre viktig menar du?

Inte mindre viktig. Men om jag vill diskutera utbyggnad och utformning av sandlådan på dagiset så tar jag det med byggare, dagispersonal och ev arkitekter.
Inte med 3-åringarna.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Inte mindre viktig. Men om jag vill diskutera utbyggnad och utformning av sandlådan på dagiset så tar jag det med byggare, dagispersonal och ev arkitekter.
Inte med 3-åringarna.

Nej, det är ju dumt att rådfråga de som skall utnyttja resursen....

Men varför så otrevlig?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Nej, det är ju dumt att rådfråga de som skall utnyttja resursen....

Men varför så otrevlig?

Jag anade väl att du skulle svara så men om du nu tänker efter en liten smula så har du nog svårt att komma på en enda gång där en byggherre konsulterade 3-åringarna i hur han ska bygga lådan.
I det fallet går man på de som har kunskap, utbildning och erfarenhet.

Otrevlig? Nu förstår jag inte. Jag tycker jag håller jämn ton med de andra?

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Kanske därför det blivit så här nu. Väljarna är för dumma så de lyssnar vi inte på.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Gång på gång blir det samma sak. Först står ni och gråter över att det bara är ni som blir granskade, därför hittar man så många rötägg inom ert parti. Orättvist.
Sen vill ingen prata med er. Orättvist.
Sen räknas era 13% inte lika mycket som någon annans 30%. Orättvist.
Buhuu, alla är så dumma.

Sen bemöter man er på er egen språkliga definitions-nivå och då plötsligt tramsar man och "läser bibeln som Fan själv". Ni blir liksom aldrig nöjda. Däremot alltid missförstådda....

Egentligen borde ditt extremistparti MP slå sina påsar ihop med SD, inget parti vill prata med dem eller ens ta i ROMson med tång:lol

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
En sak förbryllar mig.
Vi har haft borgerligt styre de senaste 8 åren. Det blev lite dramatiskt när S vann valet och även här i SD-svansen nämndes att "hela världen skrattar när vi avsätter Borg och Reinfeldt". Vi har haft ett ekonomiskt uppsving, Sverige har tagit sig vinnande ur krisen när stora delar av Europa hamnar djupare i den.
Välmående och ekonomisk styrka har följt i Borgarnas fotspår. Med all rätt.

Detta TROTS flyktingmottagandet under samma tid?

Vad är det jag missar? :va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag anade väl att du skulle svara så men om du nu tänker efter en liten smula så har du nog svårt att komma på en enda gång där en byggherre konsulterade 3-åringarna i hur han ska bygga lådan.
I det fallet går man på de som har kunskap, utbildning och erfarenhet.

Sist som jag vet konsulterades ett företag som inriktar sig på pedagogik, gissa hur de får sin kunskap...

Du är ganska långt ifrån verkligheten i mycket, bland annat huruvida du bemöter andra på samma sätt som de bemöter dig.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En sak förbryllar mig.
Vi har haft borgerligt styre de senaste 8 åren. Det blev lite dramatiskt när S vann valet och även här i SD-svansen nämndes att "hela världen skrattar när vi avsätter Borg och Reinfeldt". Vi har haft ett ekonomiskt uppsving, Sverige har tagit sig vinnande ur krisen när stora delar av Europa hamnar djupare i den.
Välmående och ekonomisk styrka har följt i Borgarnas fotspår. Med all rätt.

Detta TROTS flyktingmottagandet under samma tid?

Vad är det jag missar? :va

Att det kunde varit ännu bättre förstås.

- - - Updated - - -

Nej det gör du faktiskt inte

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...