FettSnok
96% enligt läkaren
Ja självklart är det bättre att slåss om eller kasta sand på varandra för att lösa konflikter.
Det funkar inte riktigt så.
Ja självklart är det bättre att slåss om eller kasta sand på varandra för att lösa konflikter.
Edit. Vafalls, du gjorde ju själv avbön i ärendet i inlägg #2994, att du hade massuppfittat det hela. Men nu drar du samma vals igen?! Är du bipolär eller har du ett något bristfälligt korttidsminne?
(helt uppriktig fråga, för det är stört omöjligt att följa med i dina kurvor och svängar)
Jo men med tanke på att vi befinner oss i Sverige så är det inte konstigt om nån trodde på det"Vaffan, skall muslimer positivt särbehandlas?" Var vibben som jag plockade upp då. Det var ju sedermera bevisat att det var en icke-diskussion eftersom planerna lades ner.
Ni får hitta ny sand att kasta.
"Vaffan, skall muslimer positivt särbehandlas?" Var vibben som jag plockade upp då..
En kick om diskussion avseende särbehandling, oavsett ras eller religion. Var gäller hatet du upplever är inget jag känner igen. Vari finner du påtalat hat?
Edit. Vafalls, du gjorde ju själv avbön i ärendet i inlägg #2994, att du hade massuppfittat det hela. Men nu drar du samma vals igen?! Är du bipolär eller har du ett något bristfälligt korttidsminne?
(helt uppriktig fråga, för det är stört omöjligt att följa med i dina kurvor och svängar)
finns behandling... Lithium ex. dock så ska man inte sätta diagnoser på folk... speciellt inte när du pratar om en sjukdom som går mellan geni-mani till idiot-dep. och jämför inte oss bipolära med "WATOS-Locomondo" TACK!!!
Med vänlig hälsning
Som du kanske såg så sattes ingen diagnos, utan det var en rak frågeställning.
Kopplingen var säkert något grumlig, men det upplevs som ett maniskt letande efter hat.
Menade mest att vart i Locomondos inlägg ser du nån typ av geni-mani????? räkna kromosomer istället vet jag....
Med vänlig hälsning
Menade mest att vart i Locomondos inlägg ser du nån typ av geni-mani????? räkna kromosomer istället vet jag....
Med vänlig hälsning
Som i hypomani, ett enormt kreativt flöde. Individen upplever att de egna arbetet är klanderfritt.
dock behöver kreativt inte ha bäring på verkligheten. Den spårbarheten skvallra jag lite om i inlägg #3024
För att vara tydlig, jag har upplevt Locos inlägg som oerhört kreativa samtidigt som bristen på självkritik varit nära avstående.
Detta skulle förvisso vara applicerbart för de flesta härinne.. Även mig.
hehehe....snyggt jobbat att snacka kromosomer när du precis blivit stött av att någon droppade "bipolär".
Vatos heter det btw, inte Watos. Slå upp ordet. En ledtråd: Det är spanskt.
Självaste Simon Wiesenthal Center pekar ut Björn Söders uttalande som det sjätte värsta anti semitiska under 2014. Starkt jobbat och kul rykte han ger landet....
http://www.wiesenthal.com/atf/cf/{5...t islamisterna....:fakta Med vänlig hälsning
ha ha ha.. jag blev inte stött!
Med vänlig hälsning
Självaste Simon Wiesenthal Center pekar ut Björn Söders uttalande som det sjätte värsta anti semitiska under 2014. Starkt jobbat och kul rykte han ger landet....
http://www.wiesenthal.com/atf/cf/{54d385e6-f1b9-4e9f-8e94-890c3e6dd277}/TOP-TEN_2014_FINAL-12-31.PDF
Antar att SD är missnöjda att dem hamnade efter en turk på femte plats...
Var det inte du som nyligen skrev att du med nöd och näppe kan acceptera att judar FINNS? Komma här och leka humanist sedan, det är bara käbbel.Självaste Simon Wiesenthal Center pekar ut Björn Söders uttalande som det sjätte värsta anti semitiska under 2014. Starkt jobbat och kul rykte han ger landet....
http://www.wiesenthal.com/atf/cf/{54d385e6-f1b9-4e9f-8e94-890c3e6dd277}/TOP-TEN_2014_FINAL-12-31.PDF
Antar att SD är missnöjda att dem hamnade efter en turk på femte plats...
LPK är en sådan som ger judendomen dåligt rykte, hoppas Mossad snappar upp hennes vidriga uttalanden och portar henne från Det Heliga Landet.Att ta med Söders pladder där är ju löjligt. Det betydde ingenting. Att det är Lena Posner Körösi som ligger bakom desinformationen till SWC är föga förvånande. Aldrig har jag sett den kvinnan skriva den verkliga orsaken till varför judar flyr Malmö eller varför fler och fler judar känner sig otrygga i Sverige. Det omskrivs till enbart antisemitism för att folk ska tro att det är nassar det rör sig om. Inte kan väl Lena erkänna att vansinnesprojektet Sverige, som hon har varit del av att skapa, skulle vara på väg att fallera. Varför vill så gärna folk som Lena, Locomondo mfl att det ska lura svenska nazister i varje gathörn?
http://tedekeroth.se/2011/05/15/lena-posner-korosi-gor-gemensam-sak-med-islamister/
Däremot det som står under är viktigt att de tar upp:
Swedish Jews have been targets of hate crimes from Muslim extremists, but authorities have rarely, if ever,
taken action against the perpetrators. The SWC issued a travel advisory for Malmö, Sweden’s third largest
city because city officials have failed to protect their Jewish citizens and leading political figures have often
justified anti-Jewish sentiment because of the Israel-Palestinian conflict.
Hoppas ingen tycker att SWC "piskar hat mot muslimer" nu. Det gör de inte. De lägger korten på bordet, vilket sällan görs i svensk media. Därav 17% SD. Sveriges rykte förresten är redan på botten hos alla medvetna människor runt om i världen. Särskilt i Israel. Och det är verkligen inte SD:s fel.
Du har helt rätt i "would of could of" och att vår diskussion i sig är meningslös.
Det är sättet den togs upp på som jag opponerar mig emot. Att den lades fram som något pågående, något nytt. Ett sätt att trigga folk på. Ett sätt som används av vissa speciella nätsidor och av ett visst Riksdagsparti.
Var det inte du som nyligen skrev att du med nöd och näppe kan acceptera att judar FINNS? Komma här och leka humanist sedan, det är bara käbbel.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|