Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Låt oss hellre stänga gränsen, bygga en mur (som den ni hyllar i Israel) och krama om varann istället.

http://youtu.be/Uzae_SqbmDE

Nu får du sluta tillskriva andra dina åsikter dom inte har eller har yppat, jag har aldrig hyllat israel någonstans, jag bryr mig inte om israel eller palestina, det får politiken ta hand om och jag har ingen åsikt om deras konflikt då jag vet för lite om den och varken orkar/vill sätta mig in i den. jag har nog med bekymmer på hemmaplan att bry mig om så jag tar hand om dem i första hand det borde du också göra.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu hånar han judarnas barriär som är nödvändig för att skydda civilas liv. Jag börjar nästan bli bekymrad av den öppna antisemitismen, men som tur är kommer den i alla fall inte i detta fall från de inflytelserika samhällsskikten. Lite som att det egentligen kanske inte är ett stort problem att arbetslösa araber i Malmö tycker illa om judar, eftersom deras roll samhället är i bästa fall perifer men förmodligen fattas den helt. Det är att det letar sig in på kultursidor och inom politiken som är bekymrande, tex Ilmar Reeapalus öppet nazistiska uttalanden som tom fick USA att skicka hit någon för att läxa upp honom. Det måste för övrigt vara helt unikt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu får du sluta tillskriva andra dina åsikter dom inte har eller har yppat, jag har aldrig hyllat israel någonstans, jag bryr mig inte om israel eller palestina, det får politiken ta hand om och jag har ingen åsikt om deras konflikt då jag vet för lite om den och varken orkar/vill sätta mig in i den. jag har nog med bekymmer på hemmaplan att bry mig om så jag tar hand om dem i första hand det borde du också göra.
Om han inte hade försökt kleta ner folk med saker de inte tycker hade han behövt göra typ två, inte tvåtusen, inlägg i denna tråd.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jämför Danmark med Sverige.

Man skäms.

Bifogat

• uploadfromtaptalk1421514083661.jpg
    uploadfromtaptalk1421514083661.jpg
    117.4 KB · Visningar: 73
  • uploadfromtaptalk1421514102104.jpg
    uploadfromtaptalk1421514102104.jpg
    106.3 KB · Visningar: 67

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

Man skäms.

Nja, det är väl bara att konstatera att svenskarna har blivit så jävla hjärntvättade under många år att sådana här förslag är fullständigt normala numera! Ska jag vara ärlig tror jag inte ens att människor lägger ner nån tid över att ens fundera över om det dom säger öht har rim och reson, det är liksom numera inprogrammerat i de flesta hjärnorna hos svenskarna att ämnet inte får diskuteras för då är du...........

Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Men hoppla
http://mobil.svd.se/opinion/fel-att-bidra-till-mer-polarisering_svd-4257835

Och fotboll har aldrig varit nyttigt
http://www.smt.se/artikel/122723/fotbollscup-slutade-med-dodshot-och-slag

Och såhär funkar det i det korruptionsfria Sverige. Lobbyister. Mutkolvar. Lite småroligt att AB valde just frågan om asylboende. Vilket raskt leder vidare till en annan fråga. Vänstern skriker för full hals om "förbjud vinster i välfärden ". I samma andetag är det tvärtyst om asylboende. Det är såklart skillnaden mellan folk och folk
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16686720.ab

Och för att återgå till Sd, så här ett par ord från en medlem
Jimmie Åkesson - "Kom tillbaka": http://youtu.be/PNGcjJQiy0Q

Last edited:

Smagatusk

Guest

Man skäms.

Alltså, jag orkar inte ens bli arg. Jag blir bara så uppgiven. Varje gång jag går ut med hunden och tittar ut över sundet ser jag detta förlovade land som vi kallar lillebror Danmark. Just nu står lillebror Danmark och tittar på storebror Sverige som iförd tvångströja i en madrasserad cell upprepar mantrat "det är bra med mångkultur, det är BRA med mångkultur!". De undrar var fan det gick fel med Sverige.

Varför detta daltandet med muslimerna och islam? Det är ju inte så att de är en minoritet. Knappt ens i Sverige är de en minoritet längre. Och det är ju inte så att de saknar förespråkare eller talespersoner. De finns ju till och med i riksdagen och regeringen.

Jag skulle bara vilja sätta mig ner med Rasmus Persson och resonera med honom och förstå hur han har kommit fram till att detta vore en bra lösning.

Locomondo vill bli att Skåne ska upphöra att vara svenskt, och jag är beredd att hålla med honom. Personer som Locomondo är nog lätträknade i Danmark, gudskelov...

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Intressant och skrämmande på samma gång. Hur tacklar staten sådana problem egentligen?
Jag inbillar mig att det är Säpo/Must som är huvudaktörer i sådant men även vanliga poliser och åklagare bör vara inblandade då det även rör sig om olaga hot.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
De ger dem vård och jobb.. Inte de som är otrygga, utan is folket. Premiera alltid brottslingen.

Även jag som varandes stenkastarvänster/vänsterpack/batikhäxa/kulturmarxist tycker detta är uppåt väggarna.
Med det sagt så skall det bli intressant att se vad detta utmynnar i. Det med IS-veteranernas vänförening var väl bara ett utspel från en lokalpolitiker? Ingen vedertagen praxis sålunda.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fast de som flesta svenskar som åker dit har väl en enkelbiljett?
Kan jag inte tänka mig, varför tror du det? Tyvärr har väl bara något tiotal avlidit. Vilket i sig är ett mysterium, när man ser ett benrangel i tofflor med en Kalasjnikov och världens största tänder undrar man ju hur det skall sluta. De ser inte direkt kommando ut.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kan jag inte tänka mig, varför tror du det? Tyvärr har väl bara något tiotal avlidit. Vilket i sig är ett mysterium, när man ser ett benrangel i tofflor med en Kalasjnikov och världens största tänder undrar man ju hur det skall sluta. De ser inte direkt kommando ut.

De åker väl för att få en fribiljett.

Sen är jag ganska övertygad om att en förortssvensk kommer att utgöra kanonmat för de mer förhärdade styrkorna.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras