Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Varför det?? Å vad är felet med liknelsen? Markus verkar ju tänka att om Locomondo inte kan namnge en moderat muslimskt organisation så finns dem inte, detta trots att han själv sitter med internet och själv kan leta upp detta om han vill. Det finns massor av muslimska organisationer som jobbar med allt från utbildning till rättigheter för homosexuella. Det tog mig två minuter att hitta denna artikeln, som efter Markus granskning (eller din kanske!?) givetvis kommer att underkännas för det är inte moderat nog eller något annat. Så i grund och botten är det oavsett bortkastad tid...

http://www.huffingtonpost.com/2012/...gay-friendly-women-led-mosques_n_1368460.html

Jag tackar för ditt goda råd men funderar samtidigt om det kanske inte skulle vara av värde om en som skriver lika mycket som du kanske själv skulle fundera över kvalitén på sina inlägg?

Du menar förutom att den passade in som vegan i ett jaktlag?

Anledningen att jag skriver så mycket är att även en blind höna kan finna ett korn emellanåt, det du borde fundera på är om du inte borde skriva lite oftare, framför allt när du får en fråga.

Eller tror du att du genom dina små inhopp fyller ett syfte utöver att möjligen stilla någon frustration som du för stunden känner?

Men ang. länken så gör den mig glad, ett steg i rätt riktning, och om några hundra år kanske katoliker och islamister kommit ifatt verkligheten.

- - - Updated - - -

Vilken del tillhör du själv? Stora eller lilla?

Ingen jävla aning, måste jag välja?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du menar förutom att den passade in som vegan i ett jaktlag?

Anledningen att jag skriver så mycket är att även en blind höna kan finna ett korn emellanåt, det du borde fundera på är om du inte borde skriva lite oftare, framför allt när du får en fråga.

Eller tror du att du genom dina små inhopp fyller ett syfte utöver att möjligen stilla någon frustration som du för stunden känner?

Men ang. länken så gör den mig glad, ett steg i rätt riktning, och om några hundra år kanske katoliker och islamister kommit ifatt verkligheten.

- - - Updated - - -

Ingen jävla aning, måste jag välja?

Inte om du frågar mig men ditt uttalande "Ja, för historien har ju visat att det är den stora massan som har koll...." tycker jag försöker påvisa att du har koll på vilken den stora och den lilla massan är.

Och vilken av massorna som har "rätt".

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jaha, är det dina regler eller?

Ja, orolig?

Men läs en gång till, noterar du då ordet som börjar på b och slutar ör?

Men när man konsekvent bara skriver lösryckta påståenden, och så gott som aldrig svarar för det man skriver, kanske man får räkna med mothugg till slut.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Inte om du frågar mig men ditt uttalande "Ja, för historien har ju visat att det är den stora massan som har koll...." tycker jag försöker påvisa att du har koll på vilken den stora och den lilla massan är.

Och vilken av massorna som har "rätt".

Den stora massan är det som utgör mänskligheten på jorden, och hitintills är det ett fåtal av denna som kommer med framsteg inom precis allt, och jag menar framsteg, inte t.ex poplåtar.

Sen rent demokratiskt har den stora massan rätt, om nu demokrati fick råda, vilket även kommer att leda till omväxling.

Men du menar att historien har visat dig att den stora massan (merparten av en befolkning/land) haft koll?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Sen rent demokratiskt har den stora massan rätt, om nu demokrati fick råda, vilket även kommer att leda till omväxling.

Men du menar att historien har visat dig att den stora massan (merparten av en befolkning/land) haft koll?

I Sverige är det antidemokratiskt att låta den stora massan styra.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Du har rätt att tycka vad du vill.

Jag personligen tycker att alla har rätt till sin åsikt i hela denna forumdel. :tummenupp

Jag personligen tycker att man bör stå upp för sin åsikt, oavsett åsikt.

Därför är jag av den åsikten, och det står jag för, både i skrift och tanke.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Den stora massan är det som utgör mänskligheten på jorden, och hitintills är det ett fåtal av denna som kommer med framsteg inom precis allt, och jag menar framsteg, inte t.ex poplåtar.

Haft koll på vad?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Varför svarar du hela tiden med en onödig provokation? Undertecknad har vid flera tillfällen redovisat att t.ex. >44% vill ha en skärpt flyktingmottagning eller att >50% av de borgerliga väljarna vill samarbeta med SD.

Ändå sitter du, som miljöpartist för övrigt, och framställer dig som ännu dummare än du normalt framstår.

Vad tycker du om dådet på bussen i Tel Aviv förresten?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Har den stora massan haft inflytande på det liv de vill leva, på riktigt?

Det känns som en alltför luddig fråga men ja.
Jag får docl inte ihop det med det du sade tidigare om att den stora massan skulle ha rätt.

Det känns som två vitt skilda frågar som sen skiljs ännu mer åt då man måste ta hänsyn till socioekonomiska faktorer för att kunna besvara om folk har inflytande i sina liv.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras