En mer applicerbar jämförelse hade varit exempelvis ;
Om alla byggjobbare lämnar landet, försvinner då husen?
Nej, kulturen försvinner inte bara för att.
Förstår jag rätt att forumets lilla husnasse nu undrar vilka åsikter han kletat ner någon med?
Väck mig om jag drömmer, men har inte han kallat halva forumet för rasister i ett drygt kvartal?
Förstår jag rätt att forumets lilla husnasse nu undrar vilka åsikter han kletat ner någon med?
Väck mig om jag drömmer, men har inte han kallat halva forumet för rasister i ett drygt kvartal?
Lite som korsriddarna för ca 1000 år sen.Fast vi har iallafall utvecklatshttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article20190140.ab
Aftonbladet tar nu en ytterligare fin omskrivning av terroristerna. Is-männen... Och nej, bestämt nej. Är du is terrorist är du inte svensk oavsett pass. Då är du medlem i staten Islamiska.
Lika barn leka bäst, skillnaden är bara att du sitter och kallar folk du inte känner för antisemiter till höger och vänster.
Lite som korsriddarna för ca 1000 år sen.Fast vi har iallafall utvecklats
Precis. Så härav borde vi veta bättre.
Ja, för historien har ju visat att det är den stora massan som har koll....Det stora flertalet gör väl ändå det? Det är en liten klick som inte fattar.
Lite som resten av världen i allmänhet?
Det stora flertalet gör väl ändå det?
Det stora flertalet gör väl ändå det? Det är en liten klick som inte fattar.
Lite som resten av världen i allmänhet?
Jag tror inte att han kan redogöra för vilka medlemmar som finns i min familj så antagligen finns inte min familj!Det finns ingenting som tyder på det, och det är hela problemet med Islam. Du har ju själv märkt det, du har t.ex. i denna tråd ombetts ca 10 ggr att redogöra för ett enda modernt muslimskt samfund bland denna världsreligion. Du har som bekant misslyckats, och det hade du inte gjort om du fått uppgiften rörande t.ex. kristendom.
Skall man bara göra sparodiska gästspel kanske man bör anstänga sig lite mer med liknelserna.Jag tror inte att han kan redogöra för vilka medlemmar som finns i min familj så antagligen finns inte min familj!
Jag tror inte att han kan redogöra för vilka medlemmar som finns i min familj så antagligen finns inte min familj!
Varför det?? Å vad är felet med liknelsen? Markus verkar ju tänka att om Locomondo inte kan namnge en moderat muslimskt organisation så finns dem inte, detta trots att han själv sitter med internet och själv kan leta upp detta om han vill. Det finns massor av muslimska organisationer som jobbar med allt från utbildning till rättigheter för homosexuella. Det tog mig två minuter att hitta denna artikeln, som efter Markus granskning (eller din kanske!?) givetvis kommer att underkännas för det är inte moderat nog eller något annat. Så i grund och botten är det oavsett bortkastad tid...Skall man bara göra sparodiska gästspel kanske man bör anstänga sig lite mer med liknelserna.
Inte trams: spydigt!Det där är ju bara trams, lite under din forna värdighet som agitator och upprorsmakare dessutom.
Ja, för historien har ju visat att det är den stora massan som har koll....
Det finns ingenting som tyder på det, och det är hela problemet med Islam. Du har ju själv märkt det, du har t.ex. i denna tråd ombetts ca 10 ggr att redogöra för ett enda modernt muslimskt samfund bland denna världsreligion. Du har som bekant misslyckats, och det hade du inte gjort om du fått uppgiften rörande t.ex. kristendom.
Nu var min åtanke inte dess utövare utan hur övriga stater hanterar dessa terrorister. Som bekant gullas det oförskämt mycket med dessa element här.
Om det var Sverige du hade i åtanke som liten klick så håller jag däremot fullkomligt med. Vi framstår som en kalle anka nation i hur vi hanterar vår immigration och terrorbekämpning.
Att inte ens göra en ansträngning till fastställande av identitet, ålder mm. är ju galet.
Sverige har flest jihadister i norden. Allt för mångkultur.
Det blev väl lite som när jag ifrågasatte att du vill höra talas om en homovänlig muslimsk organisation när du samtidigt vurmar för SD som (och jag tror banne mig inte att jag har jättefel här) inte har varit det parti som skrikit högst ang homosexuellas rättigheter.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|