abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag nämnde denna några inlägg tillbaka och jag tycker den skildrar världen ganska bra. Oavsett vad man tycker om programledaren så är det fortfarande de intervjuade som uttrycker sig med sina egna ord.
När jag ifrågasatte SDs representant (Maya) och frågade här om det är personer som hon som vi vill ska styra Sverige så var det inte många (om ens någon) här i tråden som var av samma åsikt?
Du behöver inte ligga sömnlös över detta, maya kommer med största sannolikhet aldrig att styra sverige så du kan somna om! du påstår att alla är lika mkt värda men ger inte uttryck för det, du om ngn sorterar bort människor pga deras tankar och handlingar så det blir bara patetiskt att läsa det du skriver!
Som ngn skrev ovan: vi föds med samma värdighet men det är ens handlingar senare i livet som påverkar ens värde och du är den som tycker detta mest så sluta hyckla nu en gång för alla, du tycker inte att alla lika mkt värda så sluta med att ge uttryck för det. Du är lika mkt en hatare som alla andra.
Last edited: