Kallas inte den där vegantonen norrländska?Är de så jävligt som det verkar? Man kan verkligen höra när någon är från Umeå bara på rösten på tex radion. Alltid denna tråkiga veganton i rösten. Verkar vara ett Majorna i kvadrat hela Ume. Stackars stad.
(Välkommen tillbaks förresten)
Knogmackor where knogmackor is due..Jag uppskattar hur du är konsekvent i ditt dissande. Knogmackor åt alla håll. Det gör dig förmodligen till trådens mest objektive deltagare
Känner väl ganska lika som du egentligen men ser i SD ändå en chans till förändring. De är absolut inte optimala men så som jag ser det kan det fan inte bli värre än hur maskineriet ser ut idag. I princip rakt över hela samhällsapparaten.
Allra bäst hade ju varit att man själv fått sitta som rättvis diktator med ett gäng handplockade undersåtar som expertis i vissa frågor
Tramset som råder måste få ett stopp och eftersom chansen att SD får mer inflytande är något större än att du eller jag hamnar som diktator så får man köra på det. Vad tycker du om det SD säger egentligen? Tex lägre invandring, mer hjälp på plats, hårdare straff? Är det mer företrädarna du inte gillar eller vad de står för?
Sd pajasarna är inget alternativ för mig, kanske om dom hade haft en öppen ärlig agenda.
Har inte mer förtroende för dom än någon annan.
Men dyker det upp en enda människa med integritet, ärlighet, nåt slags upplyst ledarskap och iq över rumstemperatur, nån som inte enbart är en vidrig makthungrig liten jävla orm. Då röstar jag på den människan.
Ska helst pissa på allt vad PK heter också!