Vilket svepande uttalande om kanske halva jordens befolkning.För att det är en religion. Alla religioner består av idioter som följer den.
Du verkar väldigt nyanserad och kunnig.
Vilket svepande uttalande om kanske halva jordens befolkning.För att det är en religion. Alla religioner består av idioter som följer den.
Efter några hundra hatiska inlägg tror jag vi kan börja glömma att några svar trillar in.Så, du är kvar i tråden?
Hur vore det med ett svar?
Det var just det jag besvarade, läs tråden
Kan bara säga att jag känner igen mig i detta. Någon mer? Man hör väldigt mycket SD-lika uttalanden från duktigt folk med utländsk härkomst. Invandrare som svenskar har barn och vill inte att de ska behöva växa upp i misär. Sunt förnuft - Något som samtliga partier i sjuklövern helt verkar ha tappat.
https://www.flashback.org/t2438358
Nu räknas förvissa alla webbsajter som inte är vänstervridna som hatsajter och rasistiskt men..Uppgifter pekar på att inte mindre än var tredje SD kandidat gillar eller sprider material från rasistiska och nazistiska sajter, trots SD:s uttalade nolltolerans.
Det är inte så svårt att förstå varför dessa människor agerar som de gör. Indoktrinering genom skola, media och i sin tur föräldrar under en hel livstid är en garanti för att lyckas forma en människa att följa vissa tankemönster.Jag förstår inte vad syftet är att vilja ha hit så mycket folk som möjligt. Det verkar vara hennes/deras mål men jag kan inte förstå varför det är så viktigt för dem.
Det är inte så svårt att förstå varför dessa människor agerar som de gör. Indoktrinering genom skola, media och i sin tur föräldrar under en hel livstid är en garanti för att lyckas forma en människa att följa vissa tankemönster.
Dokumentärer som bör höra till allmänbildningen:
Om hur propaganda formar människan, lång men mycket viktig (4x1h):
http://topdocumentaryfilms.com/the-century-of-the-self/
Ideological subversion:
https://www.youtube.com/watch?v=8fQoGMtE0EY
Den som är intresserad att förstå hur kulturmarxismen (som genomsyrar allt i samhället) bör läsa om dess skapare, Frankfurtskolan.
Uppgifter pekar på att inte mindre än var tredje SD kandidat gillar eller sprider material från rasistiska och nazistiska sajter, trots SD:s uttalade nolltolerans.
Expo, trovärdig källa, du är rolig du
Nog är det väl ganska objektivt ändå väl?
Mer än avpixlat som då brukar hållas som motsats menar jag.
Vidare. För de som avser rösta på SD:
-Är invandringskritiken den största orsaken?
-Finns det exempel på en övrig fråga som kan vara intressant?
Nog är det väl ganska objektivt ändå väl?
Uppgifter pekar på att inte mindre än var tredje SD kandidat gillar eller sprider material från rasistiska och nazistiska sajter, trots SD:s uttalade nolltolerans.
Expo är mer extremt än avpixlat.
Hur menar du då?
Så du marscherar in här och skriver en oneliner om att jag är en idiot? Det är alltså ditt bidrag till anti-SD debatten?Du inser bara inte att Du själv är en del av just den skaran
Skulle säga att de är väldigt lika, väldigt ensidiga men sällan direkt felaktiga.Nog är det väl ganska objektivt ändå väl?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|