Ja jävlarDina belägg för att vissa personer inte röstar på ett visst parti (trots att de bevisligen gör det) är att helt andra personer i ett annat land påstås inte rösta på ett annat parti (trots att de bevisligen gör det)?
Ja jävlarDina belägg för att vissa personer inte röstar på ett visst parti (trots att de bevisligen gör det) är att helt andra personer i ett annat land påstås inte rösta på ett annat parti (trots att de bevisligen gör det)?
Finns ju massor av invandrare som har all anledning att rösta SD, den grupp du beskriver, de som kom när de behövdes, de som flytt islam, de som vill vara färre att dela på välfärden...Idag träffade jag en öppen och allmänt social person.
Han driver företag i lokalen sidan om och har gjort så ett par år. Sliter som fasen, är där före jag är och kvar längre om kvällarna.
Idag hade vi tänt grillen och han kom över på lite mat.
Han stod där med weinerkorven och så flinade han lite snett -" är det här nu halal?"
Knappast, det är enbart gris sa jag.
-Skönt. Vet du hur det går till?
Jovars, i stora drag.
- Vilket trams
Vi pratade vidare om hur verksamheten gick mm och sen visade han, stolt som en fura hur han blev bjuden på välkomstmiddag eftersom han med familj blivit svenska medborgare.
Han beskrev det som nästan overkligt och helt fantastiskt.
Han visade sen bilder från landet han flytt från, hur husen märkts med röda symboler. Symbolen som används för att märka ut fastighet som innehas av kristna.
-Ser du symbolen där, den symbolen bär Åkesson. Vi är tusentals kristna här, och vi röstar allihop på SD, för de är de enda som ser oss. Som fattar.
Han är en av de 13%, som många nu spyr över, kom till Sverige för 5år sen från Irak.
Det känns inte helt 100 när det stämmas om att sd väljare är wt människor som knappt besökt grannkommunen.
Idag är jag inte mindre kluven
Idag träffade jag en öppen och allmänt social person.
Han driver företag i lokalen sidan om och har gjort så ett par år. Sliter som fasen, är där före jag är och kvar längre om kvällarna.
Han stod där med weinerkorven och så flinade han lite snett -" är det här nu halal?"
Jovars, i stora drag.
- Vilket trams
Vi pratade vidare om hur verksamheten gick mm och sen visade han, stolt som en fura hur han blev bjuden på välkomstmiddag eftersom han med familj blivit svenska medborgare.
Han visade sen bilder från landet han flytt från, hur husen märkts med röda symboler. Symbolen som används för att märka ut fastighet som innehas av kristna.
-Ser du symbolen där, den symbolen bär Åkesson. Vi är tusentals kristna här, och vi röstar allihop på SD, för de är de enda som ser oss. Som fattar.
Han är en av de 13%, som många nu spyr över, kom till Sverige för 5år sen från Irak.
Det känns inte helt 100 när det stämmas om att sd väljare är wt människor som knappt besökt grannkommunen.
Finns ju massor av invandrare som har all anledning att rösta SD, den grupp du beskriver, de som kom när de behövdes, de som flytt islam, de som vill vara färre att dela på välfärden...
Nä.. vore ju bättre att behålla rötäggen... kolla "Ung vänster... hyllar Revolutionär front... jävla nötter..
Med vänlig hälsning
Idag träffade jag en öppen och allmänt social person.
Jovars, i stora drag.
- Vilket trams
Min gissning bara att han är kurd....
..
Hupp, där kom antisemitismen som ett brev på posten, oväntat.
Nej
Idag är det IS som härjar och då mot alla icke rättroende.
Bitterhet vettetusan, livrädd känns mer applicerbart.
Oro över att deras celler finns överallt, även här. Med demonstrationsmord som agenda i detta nu.
Jag förstår dock inte vad det du ger uttryck för ska tillföra? Är dessa tusentals människor att betrakta som "vilseledda", är det så du menar?
SD har ökat och då inte bara på grund av Sonny, arbetssökande snusbagare från Östra Göinge.
Hänger du med?
Självklart blir det inte objektivt, lika lite som de som bedömer vår integration ifrån sitt kontor. Hänger du med?
Fallujah btw
Sicket trams.Han är kurd gissar jag? Tragiskt absolut är det som drabbat de eftersom det i grunden är en dispyt om mark.
Kurdistan har aldrig varit en legitimt erkänd stat utan man tvingas kämpa för att få vara ett folk med ett eget land. Lite som Israel. Med skillnaden att hela västvärlden försökte dämpa sitt dåliga samvete för vad Adolf ställde till med genom att ge judarna ett eget land. På någon annans land.
Kurderna har aldrig fått det och därmed har de hela tiden kämpat mot muslimerna i Turkiet, Irak, Iran och i viss mån Syrien.
Kanske lättare att förstå hans bitterhet mot islam då?
Min gissning bara att han är kurd....
Min poäng är att om du frågade en svart man som växte upp i 60-talets Mississippi så skulle han nog ha ytterst få goda minnen om klanen....
Ovidkommande men ändå intressant: Sem hade fem söner där araber och hebréer tillhör samma gren i familjeträdet.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|