totoro
Är fulladdad ibland
Stackars Jimmy. Hoppas han mår bättre snart!
Just det, ska komma ihåg det när lägren börjar byggas
Just det, ska komma ihåg det när lägren börjar byggas
Sen måste jag ändå säga att det är viktigt att sd finns och får uttrycka sig, det är ett fräscht avbräck i den politiska konsensus som råder i sverige, den är ett större hot mot demokratin än vattenkammade nassar i kostym.
Tror du drar lite väl höga växlar nu, jag är helt trygg i att inga läger kommer byggas i Sverige, för vem då liksom? Möjligen skulle en del VPK:are vilja införa arbetsläger, tillsammans med Fi, det är faktiskt möjligt att de vill, men så klart kommer misslyckas med.
Kanske för små horor och blattelovers?
Du framstår som en s.k. ung, arg man - kan det stämma?
På samma sätt som du framstår som en typisk SD-anhängare? Hatisk, obildad och trångsynt?
Oj, sådana ord var det länge sedan någon riktade mot mig, jag känner faktiskt inte riktigt igen mig i den beskrivningen, men skall helt klart se om jag kan förtydliga något i min kommunikation så att ingen behöver känna sig så arg som du nu verkar göra.
På samma sätt som du framstår som en typisk SD-anhängare? Hatisk, obildad och trångsynt?
Skicka blommor!Stackars Jimmy. Hoppas han mår bättre snart!
Oj, sådana ord var det länge sedan någon riktade mot mig, jag känner faktiskt inte riktigt igen mig i den beskrivningen, men skall helt klart se om jag kan förtydliga något i min kommunikation så att ingen behöver känna sig så arg som du nu verkar göra.
Du är psykotisk.Jo, det var ett ganska obehagligt uttalande av den unge mannen.
Själv blir jag mest illa till mods av ditt lena inställsamma debatterande här. Självklart skulle ingen SD-anhängare nånsin stå offentligt för vad ni egentligen står för, och då blir en debatt ganska ointressant. Som att prata med någon med münchhaussens syndrom ungefär.
Vill bara vara tydlig med att jag inte ser nån skillnad på det politiska etablissemangets lögner och era, har man en halvfungerande hjärna ser man igenom det mesta.
Du hade inte behövt hänga här och leverera polerade dementier om det inte fanns nåt riktigt smutsigt att dementera t.ex.
Sen det här med att tro att ett parti som leds av en inavlad smygnasse med missbruksproblem kan 'rädda sverige'?
Vad är det om? Det ger inte mig några högre tankar om väljarkåren överlag. Hur tänker du där..
Visst, Churchill var en fullblodsalkis och han klarade av att klå Hitler utan att spräcka ett blodkärl och dö. Kennedy gick på barbiturater och verkade vara en hygglig typ, George Bush d.y åkte dit nyss för kokaininnehav, DUI, mutförsök(fast ingen var väl förvånad) så missbruk verkar ju ligga nära tillhands för individer med ledaregenskaper.
Men nätpoker.. det är fan för patetiskt.
Tack!Du är psykotisk.
Sen det här med att tro att ett parti som leds av en inavlad smygnasse med missbruksproblem kan 'rädda sverige'?
Vari ligger hans missbruk?
Tror han syftade på att JÅ spelar på nätet.
Jo, den saken är rätt uppenbar. Men är att spela på nätet ett missbruk? En höginkomsttagare som spelar för en halv mille under ett år. Shit, stoppa pressarna! Det är ju inte så att han spelat BORT 500.000, utan satsat 500.000. Hur resultatet blev förtäljer inte historian. Twintorskens favvoblaska Expressen har inte ens själva skrivit att han spelat bort den summan. Jimmie har själv berättat att de (han och hans fru som också varit delaktig) vann en stor summa pengar inledningsvis i spelandet. Men debila vänstermänniskor som bara kan läsa stödord ur rubriker kan lätt tolka det så som Twintorsken har gjort.
Alla kan göra fel. Även tillsynes fulländade människor som Jimmie Åkesson.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|