När ni slutar säga "islamisering" så fort man nämner SD.När skall du inse att SD inte är ett enfrågeparti?
Ungefär då.
När ni slutar säga "islamisering" så fort man nämner SD.När skall du inse att SD inte är ett enfrågeparti?
När ni slutar säga "islamisering" så fort man nämner SD.
Ungefär då.
Svar på vad? Dina fantasier och snurriga tolkningar?
I flera MÅNADER har diverse forummedlemmar i lugn och sansad ton talat om för dig varför de sympatiserar med SD, du nöjer dig inte utan skriver spaltmeter om hur fel alla har. Du är ju inte intresserad av svar, du är intresserad av en virtuell fritidsgård där du kan spela Allan.
Varför börjar du mucka gräl om hur många vapen jag skall ha, det kan väl inte du bedöma? Bara ett i raden av otaliga exempel på hur omogen du är, och hur dumt det är att slösa tid på ditt trams.
Vad är det du försöker bevisa, att SD har ett otal korkade ledamöter? Grattis, det konstaterades på detta forum långt innan du blev medlem, det är en icke-nyhet.
Du skrev väl att hon är under utredning? Så om hon då har gjort fel så kommer hon bli straffad strax.
Precis som han inom SD blev straffad 13 ggr.
Du vill ändå hävda att någon som blivit straffad 13 ggr för saker som misshandel, stöld och narkotika är mer lämplig som politiker än någon som är under utredning för och låt oss säga kommer bli straffad för att ha målat med en förbjuden färg.
Är det din ståndpunkt? Och jag noterar även att undviker dagis-frågan.
Jag läste igenom hela och tycker inte att det var något speciellt kontroversiellt nånstans. Ganska sunt men jag uppfattade inte att det fanns en fråga eller något jag borde svara tillbaka på, därav uteblivet svar.
Men utveckla gärna om jag missade något.
När ni slutar säga "islamisering" så fort man nämner SD.
Ungefär då.
När skall du inse att SD inte är ett enfrågeparti?
Övriga då, synpunkter, åsikter?
Det är väl för att försvåra för förortstönten (och andra mindre lämpliga) att skaffa vapen som man kräver en massa papper och annat? Vill vi göra det enklare att skaffa vapen i Sverige?
Och har verkligen de seriösa jägarna några som helst problem att skaffa licens och vapen i Sverige?
'Vänsterextremist'.. skitprat, han är ju agent provocateur för IS i sverige. Alla som uttrycker sig negativt om denna hamnar på skärahalsen-listan.Vem vare som kasta?Citatet ovan har blivit en klassiker efter att en berusad och uppretad man som blivit känd som*Skogsturken*försökte konfrontera en person som kastade en frisbee på honom. Nu har även*Sebbe Staxx*i hipp hopp-gruppen Kartellen yttrat de ökända orden efter att han fick en ölflaska kastad på sig under en spelning.Det var när Staxx på scenen stod och svamlade och frågade vilka i publiken som röstat på Sverigedemokraterna som någon i publiken tröttnade på den vänsterextrema artistens trams och kastade en ölflaska på honom. Staxx frågade därefter upprepade gånger vem som hade kastat flaskan och en annan person i bandet fick lugna ner honom.
Vem vare som kasta?Citatet ovan har blivit en klassiker efter att en berusad och uppretad man som blivit känd som*Skogsturken*försökte konfrontera en person som kastade en frisbee på honom. Nu har även*Sebbe Staxx*i hipp hopp-gruppen Kartellen yttrat de ökända orden efter att han fick en ölflaska kastad på sig under en spelning.Det var när Staxx på scenen stod och svamlade och frågade vilka i publiken som röstat på Sverigedemokraterna som någon i publiken tröttnade på den vänsterextrema artistens trams och kastade en ölflaska på honom. Staxx frågade därefter upprepade gånger vem som hade kastat flaskan och en annan person i bandet fick lugna ner honom.
Helt hugget i sten ?
Jodå.Vet du ens själv vad du menar?
Jodå.
Däremot är min erfarenhet efter att lyssnat på Åkesson (utan skygglappar) i sommar är just att allehanda slags frågor ställda till Åkesson faller tillbaka på just invandringen. Onekligen svårt då att inte se just SD som ett enfrågeparti.
http://www.dt.se/opinion/ledare/ledare-sd-ett-enfrageparti-med-brun-historia
Jodå.
Däremot är min erfarenhet efter att lyssnat på Åkesson (utan skygglappar) i sommar är just att allehanda slags frågor ställda till Åkesson faller tillbaka på just invandringen. Onekligen svårt då att inte se just SD som ett enfrågeparti.
http://www.dt.se/opinion/ledare/ledare-sd-ett-enfrageparti-med-brun-historia
Nejdå.
Få har så stora skygglappar som du.
Dessutom ser jag ingen som helst koppling mellan ditt tidigare inlägg och något annat inlägg i tråden.
Inklusive dina egna.
Dessvärre så verkar inte din länk fungera.
Kanhända har ledaren (vilken är signerad och därmed en personlig åsikt) inte acceptabel för ansvarige utgivaren?
Eller var det den här ledaren du menade:
http://www.dt.se/opinion/ledare/david-nystrom-darfor-okade-sd
"Får man tro SD är minskad invandring en quick fix för komplicerade samhällsproblem i skolan och på arbetsmarknaden."
Menar du att de andra partiernas patentlösning är bättre, att stoppa huvudet i sanden och försöka "lösa" problemen med bl.a. skolan utan att på något vis erkänna att invandringen är en bidragande orsak till hur det ser ut idag?
-"jo herr snickare som ni ser är det vattenskador i hela huset så golvet måste bytas. Va? Vågar du påstå att det är hål i taket? Det fina som jag lagt ner så mycket tid på att lägga?? IDIOT!!!"
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|