totoro
Är fulladdad ibland
SD och SDsvansen. Hellre det än några hundra gapiga rödingar
SD och Du i SD svansen gapar ofta om ISIS, men ni vägrar hjälpa människor som flyr terrorn. Vilket skämt.
SD och Du i SD svansen gapar ofta om ISIS, men ni vägrar hjälpa människor som flyr terrorn. Vilket skämt.
...
1. Anser du att vi ska bevara välfärdsmodellen?
2. Tror du det är möjligt att behålla välfärdsmodellen i kombination med en stor invandring av människor från tredje världen?
3. Om vi utgår från dagens höger- och vänsterskala. Vänster innebär mer centralisering, högre skatter och mer inskränkningar till individens frihet. Höger innebär mer decentralisering, lägre skatter och mindre inskränkningar av en individs frihet. Vilken av dessa politiska lutningar är enligt dig moraliskt rätt.
4. Är Sverige svenskarnas land?
5. Tillhör Kongo kongoleserna?
6. Är det okej att kvotera in svenskar framför andra grupper i arbeten?
7. Är det okej att kvotera in invandrare framför svenskar i arbeten?
8. Är det rätt att låta staten tvinga kommuner att ta emot flyktingar.
Onekligen ett sammelsurium av påståenden. Men Du ska ha cred, för Du brinner för din sakDu lever inte i dagens verklighet. Du kan idag skrika dig hes om solidaritet och medmänsklighet. Det slår inte tillbaka på dig personligen idag på något sätt. Detta fungerar just nu när vi har en något fungerande och enorm statsapparat som har tagit ifrån människors personliga ansvar.
Dagens system är inte på något sätt hållbart för 5 öre. Det jag syftar sträcker sig över betydligt fler ämnen än vår migrationspolitik. Du lever i en värld där staten alltid kommer finnas som skydd. Då ska jag tala om för dig att så kommer det inte att vara. Skulle du lämna ditt ego vid sidan av och göra egna efterforskningar skulle du komma fram med en liknande analys. Är du beredd på att en dag kommer du personligen få ta ansvar över dina egna och resten av svenskarnas handlingar.
Frågor till dig personligen som jag helst skulle vilja få svar på. Ett ja eller nej räcker gott och väl. Övriga personer som avskyr SD får gärna svara.
1. Anser du att vi ska bevara välfärdsmodellen?
2. Tror du det är möjligt att behålla välfärdsmodellen i kombination med en stor invandring av människor från tredje världen?
3. Om vi utgår från dagens höger- och vänsterskala. Vänster innebär mer centralisering, högre skatter och mer inskränkningar till individens frihet. Höger innebär mer decentralisering, lägre skatter och mindre inskränkningar av en individs frihet. Vilken av dessa politiska lutningar är enligt dig moraliskt rätt.
4. Är Sverige svenskarnas land?
5. Tillhör Kongo kongoleserna?
6. Är det okej att kvotera in svenskar framför andra grupper i arbeten?
7. Är det okej att kvotera in invandrare framför svenskar i arbeten?
8. Är det rätt att låta staten tvinga kommuner att ta emot flyktingar.
Onekligen ett sammelsurium av påståenden. Men Du ska ha cred, för Du brinner för din sak
Kortfattat så delar jag det Kratoz svarade på dina 8 punkter. Dock inte punkt 3 för jag röstade ej på högern.
87 % röstade inte på SverigedemokraternaNi som var sugna att rösta på SD, och gjorde det, grattis!
Alliansen har nu plagierat ännu fler av deras förslag.
Den som säger att en röst på SD är bortkastad har fel, är kommunist eller förstår helt enkelt inte bättre. SD har på ett högst verkligt sätt bidragit att vrida den politiska kartan dit vi "alla" vill, dvs högerut.
Dessutom vill de borgerliga partierna kunna dra in passet för dem som tänker lämna landet för att strida för en terrororganisation.
http://www.dn.se/nyheter/politik/allianspartierna-vill-forbjuda-mc-vastar-i-rattssalar/
Till alla högerorienterade icke SD-väljare:
Tacka nästa SD-väljare ni stöter på!
87 % röstade inte på Sverigedemokraterna
Du får väl ändå tacka många gamla fina sossar som röstar på SD. Gamla Sossar Du annars inte verkar vilja ta i med tång
Röstar man på SD så röstar man på ett rasistiskt parti. Det vill Du självklart inte ta upp i din lilla infantila hyllning.
Hej och tack för ditt inlägg i debatten. Jag har inte i detta inlägg kommenterat att SD, Sveriges tredje största parti, fick "bara" 13% (100% tillväxt över en mandatperiod i konstant motvind) men bra att du reder ut att 100%-13% är 87%. Precis som 70% inte röstat på vår pinsamma statsminister.
Spar gärna på otrevligheterna, det är bra för alla. Tack.
Du får väl ändå tacka många gamla fina sossar som röstar på SD. Gamla Sossar Du annars inte verkar vilja ta i med tång
Röstar man på SD så röstar man på ett rasistiskt parti. Det vill Du självklart inte ta upp i din lilla infantila hyllning.
Hur många röstade inte på MP?
När skall du komma med något som stödjer ditt dravel om att SD ät ett rasistiskt parti?
Jag har inget mer att säga om denna sak.
Förintelseläger
Efter några veckors kraftsamlande återkommer du med beskyllningar om nazism, så originellt.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|