Ullenhag skall vi visa djup tacksamhet.
Kanske det, för att han har hjälpt till att väcka folket men å andra sidan har han åsamkat Sverige väldigt stor skada. Oförlåtligt.
Ullenhag skall vi visa djup tacksamhet.
Och när du svarar gör du det på ditt vanliga vis....
Kanske det, för att han har hjälpt till att väcka folket men å andra sidan har han åsamkat Sverige väldigt stor skada. Oförlåtligt.
Exakt vad är det som är sjukt med de motionerna som listas? Tycker det är högst befogade förändringar SD vill få till.
NSDAP gick inte heller till val med löften om Förintelseläger. Det kom liksom efter att de tagit makten. Stegvis ökade de restriktionerna och våldet mot judar och andra de inte gillade.
De demokratiska vännerna i SD vill nu alltså begränsa spridningen av makten i Sverige och gärna ge kungen mer befogenheter. Demokrati som sagt. Och just det, de vill även begränsa oliktänkandes möjligheter till påverkan i Sverige. Oliktänkande i detta fall är givetvis alla som inte håller med SD.
Demokrati som SD kallar det.
Och hunddagis i riksdagen förstås. De viktiga frågorna...
http://www.interasistmen.se/dumhete...om-mer-inflytande-vid-valet-av-statsminister/
http://www.interasistmen.se/granskn...arldsbild-maste-arbeta-mot-svenskfientlighet/
http://www.dagensarena.se/innehall/sds-sjukaste-motioner-hela-listan/
Exakt vad är dåligt med det där? Nog för att jag tycker att man skall granska och utvärdera apanaget, det är inte mer än rimligt då det är våra pengar. Och vår kära konung bör inte ha speciellt mycket inflytande i politiken, även om jag är rojalist och vill behålla kungahuset. Men ta den sista listan, exakt vad är dåligt där?
I mittenlistan så framstår det som ytterst löjligt att skrika svenskfientlig till höger och vänster, men det går inte att komma ifrån att det är svenskfientligt när man kör sverige i botten, bränner svenska flaggor, avskyr svennar etc. Men artikeln är ju vinklad så att det blir patetiskt att säga det.
På vilket sätt stödjer det ditt dravel?Det förvånar mig inte alls att just Du tycker Catharina Strandqvist m.fl. likasinnade SD pöbel är respektabla representanter för en demokrati som Sverige. Det är rasister Du vill ska styra Sverige
Exakt vad är dåligt med det där? Nog för att jag tycker att man skall granska och utvärdera apanaget, det är inte mer än rimligt då det är våra pengar. Och vår kära konung bör inte ha speciellt mycket inflytande i politiken, även om jag är rojalist och vill behålla kungahuset. Men ta den sista listan, exakt vad är dåligt där?
I mittenlistan så framstår det som ytterst löjligt att skrika svenskfientlig till höger och vänster, men det går inte att komma ifrån att det är svenskfientligt när man kör sverige i botten, bränner svenska flaggor, avskyr svennar etc. Men artikeln är ju vinklad så att det blir patetiskt att säga det.
Är det även rasism att det bara är Svenska medborgare som får rösta i Sverige?
Nädå, jag vet hur allmänna val fungerar.
Det börjar även klarna för mig hur du resonerar, du stör dig alltså på att inte alla gillar tanken att man som utlänning ska kunna komma hit och kräva att få leva efter sitt gamla lands värderingar och samtidigt åtnjuta alla rättigheter man har som Svensk från dag 1.
Jag stör mig inte alls, jag gillar lösningar. Framförallt är jag inte rädd för förändringar eller nya möten utan jag tycker andras sätt att tänka berikar. Allt är inte applicerbart på Sverige och i de flesta fall tycker jag själv vi har bättre lösningar än andra länder.
Skillnaden mellan mitt sätt att tänka och SDs är att jag skiter fullständigt i om den bra idén är svensk eller ej.
Så vilka är då dessa bra ideer, böneutrop, kvotering och burka-poliser? (Allt enl. ditt tidigare inlägg)
På vilket sätt skulle det främja assimileringen om svenska poliser börjar klä ut sig och prata arabiska?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|