Funderar på att handla krachpuckar från R&G. Har någon här testat att beställa från england. Funkar det bra? Betalning?
/Johan
Funderar på att handla krachpuckar från R&G. Har någon här testat att beställa från england. Funkar det bra? Betalning?
/Johan
Satt två timmar i sadeln idag. Har aldrig kört en roligare hoj, åker och letar efter sköna kurvor.
Hojen har nu gått elva mil så jag fortsätter att gasa lugnt, vilket är det svåraste.
Har hittat ett par blinkare som får funka. De ska klistras dit på sidan av bakstänkan, bort med ankflärpen så klart.
View attachment 226366
De är inte E-godkända men det känns som det kvittar. Bengan lär väl ändå inte gilla placeringen av skylten mellan rören upp i röven. Bättre än inget.
Kan bli snyggt?
/Johan
/Johan
Någon som har testat annan olja än Motorex till Duken? Tänkte på motul, shell osv. Känner inte till någon handlare i GBG som har Motorex power synt, och är inte så förtjust i att beställa olja utanför gbg & betala frakt.
Annars har Lelles nu agenturen för R&G i Sverige blir nog ungefär samma pengar inklusive frakten från England. Ring och hör med Ragnar på 018-156005 så fixar han biffen. Dock beställde jag innan dom hade R&G och gjorde det från Twinshack, hade inget att anmärka på.
Riktigt fina puckar btw!
Tackar för tipset! Nu har jag beställt en uppsättning.
Blev dock grymt sugen på Acrasystem med då Lelles låg bra till i pris. Undrar då hur stor risken är att hojen inte går igenom bullerkontroller om man vill lufta den på bana? Oftast Sviestad, men även lite andra. Jag tycker att det är lagom kul att behöva byta dämpare varje gång.
Tackar för tipset! Nu har jag beställt en uppsättning.
Blev dock grymt sugen på Acrasystem med då Lelles låg bra till i pris. Undrar då hur stor risken är att hojen inte går igenom bullerkontroller om man vill lufta den på bana? Oftast Sviestad, men även lite andra. Jag tycker att det är lagom kul att behöva byta dämpare varje gång.
Hela Superduke maffian åkte utan insatser i Aug -07, KTM Hits the Track Sviestad. Kärlek va det.
Slå till och meka på innan våren är här på allvar.
/A
Alla utom jag då, jag är ju inte lika tuff som ni andra...
Äh, du är ju snabb, jag behöver mullra lite för att inte bli mobbad.
/A
Nja det vetefan, inga tomtebloss ännu iaf...där leder Nicke med marginal och han har ju pluggat körteknik hela vintern så nu är man totalrökt!
Eller vad säger du Nicke?
Nja det vetefan, inga tomtebloss ännu iaf...där leder Nicke med marginal och han har ju pluggat körteknik hela vintern så nu är man totalrökt!
Eller vad säger du Nicke?
Äh häng inte upp det på sånt, Nicke va en sån som snodde maten från sina syskon eller kanske tom sparkade ut dom ur boet som en gökunge, annars blir man inte så där stor å stark
Satt två timmar i sadeln idag. Har aldrig kört en roligare hoj, åker och letar efter sköna kurvor.
Hojen har nu gått elva mil så jag fortsätter att gasa lugnt, vilket är det svåraste.
Har hittat ett par blinkare som får funka. De ska klistras dit på sidan av bakstänkan, bort med ankflärpen så klart.
View attachment 226366
De är inte E-godkända men det känns som det kvittar. Bengan lär väl ändå inte gilla placeringen av skylten mellan rören upp i röven. Bättre än inget.
Kan bli snyggt?
Totalrökt var nog i mildaste laget. Om du bara visste vilka grymma tekniker jag har studerat...
Och jag som har försökt visa min tillgjorda, vänliga sida när jag varit med er. Oj, tänk vad ni skulle tycka om mig om jag hade visat mitt rätta jag istället...
Kan man inte korta Graves-dämparna med en dm?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|