Det får bli korta rör så de syns, föredrar korta men jag har svårt att hitta korta, liggande i kålfiber. Men jag har ju nästan 90 mil på mig...
Kan man inte korta Graves-dämparna med en dm? Hur ska man då välja mappning? Kommer att låta djävlar, går det isf att få in insats så man får åka bana?
Hm näe nu blev jag paranoid!? Du som e så kramgo...
Jag kramar allt som inte bits.
Jag kramar allt som inte bits.
Jag bits inte men mig kramar du inte -
Nu håller vi tummarna för ett fint Påskväder
SÅ vi kan brassa faan
Så länge jag blir matad regelbundet så kan vi kramas, sjukt nice.
Huga! Gött om salt och bös i det vattnet/sörjan/klegget kan tänkas. Hoppas du gick över knarren med tandkräm!Vadå, inge bra väder ute idag?
Vadå, inge bra väder ute idag?
Nu håller vi tummarna för ett fint Påskväder
SÅ vi kan brassa faan
Huga! Gött om salt och bös i det vattnet/sörjan/klegget kan tänkas. Hoppas du gick över knarren med tandkräm!
Temp, temp, temp. Supercorsa funkar lite sådär när de inte har någon vidare temp. Jag vågar påstå att de flesta av de "räijzigare" däckmodellerna inte lirar speciellt bra nu när det är kallt och blött, i kombination. Jag körde med Racetech på min gamla GSXR och upplevde samma sak där. Utan temp i backen blir det inte många meter med fullgott grepp.Japp, skiner som om den kom direkt ur kartong igen. Dock mådde jag lite illa efter att ha tagit den bilden. Men mycket av skiten kom från ett bygge. Dumpers som verkade gå skytteltrafik på vägen utanför gjorde att vägen mer såg ut som en far- än en huvudled.
Vad åker ni andra på för däck? Har SuperCorsa Pro på min och det är nästan som att köra med sommardäck på vintern när det är blött, eller är det jag som är klen? Ok att det är s.k åka-fort-som-fan-däck men tycker det släpper & sladdar mest hela tiden vid regn, inte direkt förtroendeingivande iaf. Annat är det när det är torrt. Däcken eller handhavande som inte kan hantera väta?
Apropå däck!
Någon som har tips på bra däck inför sommarens bankörningar?
Vet inte om jag litar på mina Pilot Power CT2 när det är riktigt varmt ute?
Apropå däck!
Någon som har tips på bra däck inför sommarens bankörningar?
Vet inte om jag litar på mina Pilot Power CT2 när det är riktigt varmt ute?
Sen är jag en liten flicka och blir rädd när det sladdar så det kanske ska va så, nu har jag kört seriösa studier av Mick Doohan för att tuffa till mig. Nästa steg är att skära av kontakterna mellan höger och vänster hjärnhalva.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|