LynxH, jag är sugen på en Smc-r. Den går väl på ca 80-85 papp va? Va sägs? du får tillomed styrdämp och helt nya bridgestone s20 så nya att de ännu inte har levererats till mig
Nån som gått från sporthoj till SD, och kan berätta om det var ett bra (roligt) beslut?
Va förbi Dinmc och kikade i dag " lungt på jobbet " Kollade in Superduke r 2012 .
Tyckte den va rätt nice med bra skjutsmöjlighet och med Brembo monoblocks om jag inte såg fel
ÄR det "samma" hoj som -10 föutom motorn och sadeln ?
Hon här hemma har börjat muttra om att få åka med ibland
Problem!
Körde lite inne i stan, drog lite bakhjul och lekte. Körde sen motorväg och låg 5000rpm och ca 10 min senare börjar motorn hacka fast med ett ryck. Det lätt inte Hack Hack Hack utan mera Vroom Vroom Hack Vroom Vroom, som att motorn inte tände utan dog för en halv sekund. Tänk soppatorsk men bensin har den så inte det. Oljenivån mellan max-min och batteriet ska vara fräscht. Har inga problem med att starta den men själv tror jag batteriet är boven. Har kört ca 150 mil förbi servicen (lång väntetid för att få in denpå verkstad) som är den stora servicen.
Någon som upplevt liknande problem?
Även skrivit i mekhörnan och någon SKA ha haft liknande strul
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?257354-Mycket-motorolja
Det försvann när du fyllde upp tanken med bensin? Kommer inte ihåg exakt, men det var problem med bensinpumpen på dom tidiga modellerna. Det skvalpar och så går pumpen torr i någon sekund och då kan såna symptom uppstå.
Vadå tidiga modeller, min är en 07 .
Ja då får jag ska kolla upp pumpen.
Vadå tidiga modeller, min är en 07 .
Ja då får jag ska kolla upp pumpen.
Fan jag fick 6200:- på Bilsp/mc och bor på landet... är det för du är så jävla gammal
Kör nu Svedea 4300:- Hel/hel med 10000:- självrisk vid stöld!!
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|