Då var man medlem och försöker hinna med bandagen, var anmäler man sig till den ??
http://www.ktmclubscandinavia.se/forum/viewtopic.php?f=10&t=1266
Då var man medlem och försöker hinna med bandagen, var anmäler man sig till den ??
Har nu anmält mig enligt instruktioner och betalat, dock är jag osäker på vad man ska skriva som mottagare vid inbetalning till det angivna kontot, jag skrev KTM Scandinavia och hoppas det funkar.
Funkar pc5 på din?!Halloj! kör en SD 06a som jag satt på en pc 5a precis, bytte luftburk och tog bort sas:en på en gång.. bänkade förra helgen frid o fröjd, men nu när jag va ut o testkörde så började fi lampan blinka/lysa,, den är släckt 30 sek efter man startar., sen börjar den blinka o ha sig, har någon här koll på vad som kan vara felet? kopplade upp via datorn men fick inga felkoder där..
// Marcus
Nu får ni gå med i KTM Club Scandinavia (gratis)!!
Vi har vår bandag den 27 maj på Gelleråsen! 500:- för medlemmar..
ditt namn... annars går det inte att spåra vem betalning är gjord av...!
ahaa sorry.. KCS funkar!Självklart står mitt namn och medlems nr på betalningen som avsändare, men vem ska stå som kontoinehavare kopplat till konto numret som man betalar till??
Jag är redan medlem och kommer! Ska bara lösa ledighet!
ahaa sorry.. KCS funkar!
Din betalning e mottagen å registrerad!
roligt som faen!Nice, är ny på det här med bana, ska bli grymt kul att testa...
Samåka?
Japp det låter som en ypperlig idé!
Saknar min SD-R, den gick som en klubba.
Funkar pc5 på din?!
Har du ersatt kontakten från SASen?! Inte! då e det den som FI-lampan blinkar för
Ta bort SASen så blir det bättre!Eftersom jag är ny på superduke så har jag läst på lite och det verkar som den har fått en del kritik för sitt något ryckiga och lite nervösa uppträdande i stadstrafik, ni som har åkt superduke i stadstrafik vad är eran uppfattning om detta ?? Och finns det något som man kan göra åt det ? Kanske någon mappning eller om en powercomander skulle göra körbarheten bättre i trafik.
Tacksam för svar
Allt går med vilja våld å vaselin...Jag blir smått galen. Efter mycket om och men fick jag dit SAS-plattorna. Sen passade inte RC8 trattarna då klacken på "spärren" var minst dubbelt så hög som original, men efter lite sliparbete kom dem på plats.
Nu skulle det bara vara att skruva dit tanken, men den är inte i närheten av att passa. Tänkte vålda dit den, men lyckas inte. Tog bort "staget" som håller upp tanken men det hjälpte inte nämnvärt.
Alla tips är välkomna. Annars sätter jag ett par stripes så jag kan köra imorgon iaf!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|