Satt igår natt och slog lite priser hos Karlströms Motor för att se vart man landar ungefär, sluta räkna ganska fort
EN vibrationsvikt till styret, utan tillhörande skruv kostar 185:-, en fotpinne (även den utan skruv) 232:-. Vissa grejjer har helt sjuka priser om du frågar mig. Kylarvingarna är billigare i kolfiber från DirtBikeBook än vad dom är i plast från Svensk butik..
Men men, bara bita i det sura äpplet.
Dock var jag förbi assistanskåren idag och satte mig på hojjen. Jävligt skön känsla att få kliva upp i sadeln igen iaf
Sen verkar den ha klarat sig mycket bättre än jag först trodde. Högersidan är helt orörd om man bortser från bromshandtaget och slutburken. Lyset verkar också vara helt, bara ett litet fäste uppe vid styret som släppt runt skruven. Vänster ser inte heller sååå himla farlig ut, inget som inte går att fixa iaf! *EDIT* Ram, sving, motor osv ser orört ut så allt det dyraste verkar ha klarat sig. Alltid något att vara glad över. Dock får man väl lämna in den för att verkligen kolla så allt är ok.
Nån som har koll på hur bra grabbarna hos Lelles är på reparationsjobb/mäta upp hojjen? Skulle vara skönt om nå "proffs" kunde intyga att den fortf. är rak & fin. Skruva plast kan man ju göra själv men just den biten vill jag nog ha hjälp med.