Va tycker ni är ett bra pris för en -05 1300mil acra slipon?
Toura på SD ? Nej... Det går väl inte ???... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=187828
Tipset är ju att alla kollar så dessa skruvar sitter fast ordentligt.
Annars så är det ju heldag på Sviesta nu på lördag den 26e och jag ska definitivt dit.
Ska köra för första gången på bana imorgon, så undrar jag ifall någon vänlig själ kan rekommendera en bra inställning på fjädringen? Väger runt 90-95 kg med utrustningen på=)
Kör just nu på hårdaste inställningarna, men vet ju inte om det är optimalt då jag inte testat annat
då är man en stolt ägare av en superduke.
men jag har ett litet problem och det är att bensinlampan börjar lysa väldigt tidigt är det någon mer än jag som har detta bekymer? och går det att fixa det?
Om du har möjlighet så bör du ställa förspänningen fram o bak efter din vikt först o främst. Därefter kan du prova Sport inställningarna enligt manualen.
Lycka till!
Är det någon som vet om man kan köpa bara "pucken" till crashpuckarna? Det behöver inte vara RG.
Ja, jag har gjort trottelmodden på min. Av det lilla jag har kört fram o tillbaka till jobbet så tycker jag att den känns mycket bättre. Men vi får se på lördag när jag ska köra gocartbana med den. Då kommer den vara nymappad oxå, jag ska mappa om den imorrn.
Kedjan justeras när man kommer ihåg att kolla den o den skulle vara slappare än 7 mm måttet. Jag tror jag har spänt min 2 eller 3 ggr på drygt 1300 mil.
Kedjevax åker på så ofta man orkar - 30-40 mil kanske. Och så en kedjeavfettning var 200 mil kanske.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|