J.NORDLUND
Ny medlem
Tjena undrar om det finns framdrev 15t till 05ans SD och var köper jag det?
Inloggad, skall natta barn ett tag bara....ringer eller mailar har inte läst PM ännu
Nu har jag bokat tågresor, dock ombokningsbara, finns en liten chans om du vill göra en snabb affär
Tjena undrar om det finns framdrev 15t till 05ans SD
Nu är man en i gänget blev en vit 08:a med acra!
Dock så är bakdäcket sopslut efter 45 mil idag, har mellanlandat i Uppsala nu, måste byta däck imorgon för att kunna ta mig hem till sundsvall =/
Någon som har ett däck över att sälja i Uppsala trakten som klarar +50mil iaf???
Är Mc firmorna öppna imorgon (lördag) ? Lelles?
..effekten räcker till som den är, men jag vill inte att hojen ska gå fett/snålt.
Då räcker det med mappen från Akrapovic som din handlare lägger in på 5min + 15min tomgångsköra.
Hallo allihopa, nu är maskinen hemma igen efter 100servicen och skite går somm ett skållat ollon, bara så jävla synd att det spörengnar här.
Ja vill ut å åka!!!!!!!!!!!!!
Beställde fäljstripes i går och undrar om det är fippligt att få dit??
Fäljstripes är inget större meck att få dit, gör inte som jag bara och smacka dit dom på rekordtid... ta det lite lugnt och gör rent ordentligt så blir det snyggt!!!
Tackar för tippset.
Jag sitter alldeles nu med en kopp kaffe och grunnar på om jag måste e sätta sågen i min splirrans nya SD eller inte.
Det kanske finns en ny botten att köpa utan pulka, är det någon här som kan ge lite ljus på ämnet?
Vad gäller blinkers så är det fixxat med deoder i bakljuset.
Tackar för tippset.
Jag sitter alldeles nu med en kopp kaffe och grunnar på om jag måste e sätta sågen i min splirrans nya SD eller inte.
Det kanske finns en ny botten att köpa utan pulka, är det någon här som kan ge lite ljus på ämnet?
Vad gäller blinkers så är det fixxat med deoder i bakljuset.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|