Vore det inte bättre med lite vassare kam istället så att den inte kroknar så tidigt?Då får man ju lite längre register att åka på.Dom går ju som en traktor redan original på lägre varv tycker jag
Vore det inte bättre med lite vassare kam istället så att den inte kroknar så tidigt?Då får man ju lite längre register att åka på.Dom går ju som en traktor redan original på lägre varv tycker jag
Jultomten kom tidigt i år
beställt högkomps kolv till 540-kittet nu.. spännade
beställt högkomps kolv till 540-kittet nu.. spännade
Va fan har du inte trimmat klart snart
Bättre att köpa en ordentlig hoj från början
12,5:1 står det på deras sida =)
idag kom det paket
billig kolv till 540 kittet om inte annat. högkomp och smidd
Tjena!!!
Står det helt still i stånkagaragen???
Bytte förgasare i förrgår. Sitter nu en Hsr 42 istället för Xr originalTjena!!!
Står det helt still i stånkagaragen???
Slick 50!??
Jag såg i början av tråden att boost3 rekomendera den. Är det någon som har bänkat skillnad, med/utan?
Tycker det är en mystisk produkt. När jag var 12 hadde jag en sliten (men trofast) xr75 som jag fyllde lelles teflon sprej i. Jag trodde man skulle ha i det mens motorn var i gång så jag hörde hur tomgången steg medans jag fylde i. Var tvungen att skruva ner den efteråt. Det blev en jäkla skillnad, den drog på bakhjulet på en växel högre än före behandlingen. Jag fattar nu att det måste ha något med olje volymen att göra. Har för mig att det gikk i en knapp liter, och teflonen 1 dl eller mer Ha ha ha... det blir över 10% teflon i oljan.
Jag har också hört att om det rasar med en sådan behandling så blir det värre en om man kör utan. Mycket myter rundt sådana behandlingar. Funderar på om jag ska prova igen... Fler som har erfaring?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|