Det låter som den går bra trotts strypningen!! Den kan du väl ta bort nu? Motorn går ju o0skit. Strypningen kommer sota sönder toppen eller gå för varm.Ush inte bra.. Låter bra att du inte varvar den för mycket för sitter det org stakte i den nu så går staken rakt av eller dennes lager flyger vid ihållande överträdelse 8000v. Kompisarens xl600 med nästan lika vass kam fick man passa sig när man körde den drog förbi 8000v och ville hellst dra till 9000+ . Dom gammla xr 600 fanns ej varvstopp på . Jag vet faktist inte om dom nyare har varvstopp??? Org behövs ju inte detta för dom kroknar vid 7000v redan...
Jag uppskattar att din kam drar väldigt dåligt ända till 6000v därifrån brakar det lös värre o värre ,,den vill garanterat tokdra till 9000v och den kan säkerligen få motorn att varav 10000 DO not prova! Bäst vore ju att veta vilken stake som sitter i för det vore ju kul att kunna utnyttja denna skapelse fullt ut!! Nu är det ju lite dumt register drar bara bra från 6000 till 8000 då du måste växla,,, om nu inte staken är bytt??
Uppskattade kusar?? Nu har ju kammen ett orättvist jobb för tillfället ivf .. Den har ingen portning verkar det som? ,,,Den har sugrör att andas genom,,, Och dämparen måste jag titta på igen hur den såg ut (kan ju vara bra?)
Svårt att gissa,, den ger säkert hyffsat med pullver ändå på typ 8000v. Den kan säkert trotts alla saker som ska dit ge 50hk på baken ..ev mer????
Om vi leker med tanken att man bygger motorn för den kammen....
Det sitter en 45mm gasare och den har en stenbra portning . Ett måste carrillo stake eller falcon så man kan varva 10000v och kompförhållet är 13-1.. grovöres krökar 38mm mod kort och lika långa..
Då lämmnar den garanterat över 70hk på baken!! Förmodligen närmare 75hk Och skulle det varit större ventiler typ 37/32 skulle den kunna ge 75+ hk om systemet vore optimalt byggt och allt tokrätt inställt
Krökar som lirar bra till denna kam finns inte.. Och till 600an finns ej några grovöres att ha. Billiga och bättre åtminstonde är ju ABP Racings (tyskland)snik krökar med dom skulle den kunna gå bra mycket bättre med åtminstonde.
Med dom krökarna skulle den åtminstonde dänga xr 650 och Husa 650 Mf
Jag uppskattar att din kam drar väldigt dåligt ända till 6000v därifrån brakar det lös värre o värre ,,den vill garanterat tokdra till 9000v och den kan säkerligen få motorn att varav 10000 DO not prova! Bäst vore ju att veta vilken stake som sitter i för det vore ju kul att kunna utnyttja denna skapelse fullt ut!! Nu är det ju lite dumt register drar bara bra från 6000 till 8000 då du måste växla,,, om nu inte staken är bytt??
Uppskattade kusar?? Nu har ju kammen ett orättvist jobb för tillfället ivf .. Den har ingen portning verkar det som? ,,,Den har sugrör att andas genom,,, Och dämparen måste jag titta på igen hur den såg ut (kan ju vara bra?)
Svårt att gissa,, den ger säkert hyffsat med pullver ändå på typ 8000v. Den kan säkert trotts alla saker som ska dit ge 50hk på baken ..ev mer????
Om vi leker med tanken att man bygger motorn för den kammen....
Det sitter en 45mm gasare och den har en stenbra portning . Ett måste carrillo stake eller falcon så man kan varva 10000v och kompförhållet är 13-1.. grovöres krökar 38mm mod kort och lika långa..
Då lämmnar den garanterat över 70hk på baken!! Förmodligen närmare 75hk Och skulle det varit större ventiler typ 37/32 skulle den kunna ge 75+ hk om systemet vore optimalt byggt och allt tokrätt inställt
Krökar som lirar bra till denna kam finns inte.. Och till 600an finns ej några grovöres att ha. Billiga och bättre åtminstonde är ju ABP Racings (tyskland)snik krökar med dom skulle den kunna gå bra mycket bättre med åtminstonde.
Med dom krökarna skulle den åtminstonde dänga xr 650 och Husa 650 Mf