Christopher
Bombrepa.se
Här kommer några bilder från idag, Jocke var ner till mig och fick hojen lite finjusterad idag
(Sista bilden är Jocke på min Z:a)
Tycker ni får ta å byta ut framskärmen mot något mindre
Här kommer några bilder från idag, Jocke var ner till mig och fick hojen lite finjusterad idag
(Sista bilden är Jocke på min Z:a)
DR-Z framskärmen är ju grym
Mycket snyggt! Men inte rosa fälgar
Hur har du lackat? Behövs det något mjukmedel i färgen för att det ska bli bra på plasten? Har själv en tank och ett plastkit liggandes... Skulle det funka att spruta på vanlig enkomponentsfärg?
Sådär! Jag tycker det blev skit bra hehe Dekaler i råååsa kommer till veckan..
Det vet jag inte, men det måste vel något mjukmedel i..
Sådär! Jag tycker det blev skit bra hehe Dekaler i råååsa kommer till veckan..
Blev ju läckert med rosa fälgar, ser fram emot när dekalerna kommer på.
Vad är det för framljus du har?
Hjälp nu har hojen börjat kasta upp olja i luftburken så det rinner ut o kladdar ner svingen o skvätter på bromsskivan Är det vevhusventilationen som spökar? DRZan verkar inte alls gilla at gå vertikalt för länge =S
Nej drzan tycker inte om att köra bakhjul för länge. Troligtvis är det din oljereservoar som sitter på höger sida om förgasaren som börjar bli full. När reservoaren blir full så rinner överflödig olja vidare till luftburken.
Hmm ok, när den är full, förblir det så då eller rinner det tillbaka sen? För det verkar bara uppstå problem när jag kör ett längre tag åt gången, inte om jag sätter ner hojen emellanåt eller kör vanligt en stund.
Tackar! Derbi DRD racing SM ljus..
Böt bakdäcket i fredags. Imorron blir det en fin blå stålomspunnen frambromsslang.
Böt bakdäcket hos en i TunaHästberg som håller på med däck på sidan om. Hundring tog han å bra blev de! Däcket hadde jag liggandes sen förut. Kan bara säga att en stålomspunnen bromsslang borde va lag! Otrolig skillnad, nu vet man ju vart man har bromsen så att säga. ParkerStore i Åselby gjorde en åt mig för 600kr i valfri kulör med förstyvning där den löper i hällorna. 4 nya kopparbrickor ingick med. Fick senare reda på att en polare som har Åkeri har 55% rabatt där. Han hadde kunnat skriva den som en lastbilsslang och sluppit moms, och fått den för 215kr! Fy fan va man som privatperson får betala för allt. Jo måste ta nån helg tur snart. Vet du när dom börjar med måndags körningar på Gokartbanan i Amsberg? Kostar 150kr om man är Smc medlen har jag hört.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|