Såg även denna, passar den verkligen tror ni? Behövs det inte en adapter mellan luftboxen och förgasaren?![]()
Där är länken som jag glömde...
http://cgi.ebay.co.uk/KEIHIN-FCR-39...66:2|39:1|72:1683|240:1318|301:1|293:1|294:50
Såg även denna, passar den verkligen tror ni? Behövs det inte en adapter mellan luftboxen och förgasaren?![]()
Har byggt om ljuddämparen från kammare till fullflödes. 60mm rakt igenom från bakre skjutsfotpinnen till slutböjjen där jag satt en kona till 45mm. Nu låter den som den ska! HaHa. Håller på att bygga en insatts med för dom gånger man vill va lite tystare. Blev en jädra effektskillnad till det bättre från 6000v å uppåt med.
Blev så för att dämparen hadde de inlopps diametern.60mm var grovt värre
Yosh TRC pipan är ca:47mm i slutet.
Ja de hadde vart coolt att få se!!! Borde bli rätt tyst me.Vore kul att se / höra ett hemmabygge med 2 fullflödes burkar på hojen
Har byggt om ljuddämparen från kammare till fullflödes. 60mm rakt igenom från bakre skjutsfotpinnen till slutböjjen där jag satt en kona till 45mm. Nu låter den som den ska! HaHa. Håller på att bygga en insatts med för dom gånger man vill va lite tystare. Blev en jädra effektskillnad till det bättre från 6000v å uppåt med.
Kan göra de imorrn.Kan du inte filma hur den låter o slänga upp på tuben?
Tackar! Tror inte den låter mer än någon annan fullflödes racedämpare faktiskt. Har ju en FMF powerbomb grenrör med som hjälper till att dämpa ljudet lite granna.Blev ju kanon!! Lär ju skramla satan ut den.![]()
Vad är rimligt att betala för en DRZ 400 SM 06-07 med 400-800mil på mätaren? Vad jag förstår så såldes dom ut för runt 50 000:-
Vad är rimligt att betala för en DRZ 400 SM 06-07 med 400-800mil på mätaren? Vad jag förstår så såldes dom ut för runt 50 000:-
Hur vet jag om en hoj är paralellimporterad eller svensksåld?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |