bullysmile
Killing time? time kills you!
Nån som vet vilken bredd som rekommenderas på bakdäcken till våra hojar?
Tänkte smälla på stålomspunna slangar på min K3, är det någon som har koll på vilka längder man behöver fram?
Helst skulle jag vilja ha två separata hela vägen från pumpen och ner till respektive ok, har fått för mig att det är bäst så.
Kanske slangar från någon annan hoj också passar?
/R
Då kan jag svara mig själv eller om någon annan är intresserad...
Jag satt på slangar igår, vänster 68,5 cm och höger 65,5 cm. De är i kortaste laget även om det funkar så det ideala är nog 70 till 72 cm på vänster och ca 68 cm på höger.
/R
om du slangar och framgaffeln går ut maximalt skadar inte det slangarna eller nåt? du kanske har räknat med det men ville bara fråga/påpeka det så det inte händer nåt tråkigt.
Slanga kan/törs jag inte så ur den synvinkeln är det inget problem
Men visst, gaffeln sträcks ju ut ändå ibland men marginal finns för det. Det är inte så att slangarna är spända som fiolsträngar, däremot är de i kortaste laget för att jag skall kunna dra dem som jag vill. Nu ligger den ena emot framskärmen i bakkant så där kommer förmodligen färgen att skavas av och det vill man ju inte...
Såg i efterhand också att jag monterat dom i fel ordning uppe vid pumpen, var lite lätt stressad och tänkte inte till riktigt Den högra sitter längst ut och den vänstra innerst. Måste fixa till det men det var så jävligt att lufta så jag måste samla lite krafter först.
/R
Grattis till en mycket bra hoj Johnnie!
Jag har en fråga till alla k3/k4 ägare: har ni TRE-mod vilket märke använder ni och isåfall känner ni nån skillnad?
Är nu lycklig ägare till en k4:a i klassiska färger! )
Är denna tråden död eller finns det en samlingstråd med gixxer 1000?
Åh, snyggaste!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |