Primuz
Ny medlem
Vart kan man hitta en avgashållare så att man kan få bort fotpinnar bak ?
Instämmer! Har en sån hållare på min moppe:Walter-moto har en skitsnygg hållare!
Precis en sådan jag är ute efter.. vart beställer jag ?Instämmer! Har en sån hållare på min moppe:
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=getimage&id=4715
Kostar ca 400:-
Alla som säljer booves grejor kan ta hem det...Precis en sådan jag är ute efter.. vart beställer jag ?
skulle tro att alla gör inte det, dom blir experter på att åka fort rakt fram..
Plus att K5/K6 är djävligt lätt fram vilket gör att snubben med 174 på slangen får det ganska hoppigt i sommar..
På tal om bänka och så, vad har ni som bänkat hojarna först orginal fått för uppgifter ??
Min brukar ligga mellan 78 och 85 grader, iofs en -06 men det lär ju inte vara någon skillnad på dem...Vad är normal arbetstemp på k5:an ?
Min brukar ligga mellan 78 och 85 grader, iofs en -06 men det lär ju inte vara någon skillnad på dem...
Det tror jag inte är några problem, observera tror, på min gjordes 100 mila vid 57 mil...Okej men då är allt som det ska.
Hur fungerar det med motorgarantin och servicarna, min har gått 98 mil och ska ju in på 100:a mila. Kan jag köra mer än 100mil utan att det blir något tjafs med motorgarantin ?
skulle vara kul och se hur dom ser ut då.
Hjælp, håller på att leta efter ett helsystem till min k5. Har tittat runt och snackat med folk. Jag undrar, ær det skillnad på Yoshimura i USA och Japan, dinmc sæger det, men i USA kan jag køpa ett helsystem till næstan halva priset. Samt så undrar jag vad ska jag med en Powercommander till om jag ændå måste bænka hojen efter bytet till nytt system? Till sist, Yoshi Tri-oval ær så fula, vet någon om TRC ær lika bra. Vill vældigt gærna få det hær øverstøkat. Hjælp uppskattas. David
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|