H_____P
Trygghetsnarkoman
85 900 var nypriset på en GSR 600 -09.
Går alltid att förvara hojen hos en kompis eller släkt/familj under tiden man säljer den. När jag köpte min hoj hade säljaren hojen ståendes på en annan adress. Finns det ett telefonnr är det ännu enklare att spåra upp ägaren, kostar ingenting att få reda på uppgifter och tar inte mer än någon minut.
Inga nya spår om din 636?
98 hk har även FZ:an från 2007 och framåt, benämns som "S2", har svart motor, bättre sving, bättre sadel, svart ram och annan framskärm.
Det är sant. Precis så var det när jag själv köpte den, avgörandet föll på att jag inte skulle ha råd att försäkra någon av de andra hojarna du nämner, samt att de flesta streetfighter 600or ligger på 70-80hk, gsr'en har 98hk.
Jag gillar sånna här trådar.
Folk blir som vansinniga på att få visa upp sin annons i hopp om att nån ska se den och nappa. Kanske få den såld till begärt pris.
Men det som egentligen händer är att alla köpare ser dom här objekten som ruggigt prutbara då säljarna börjar bli desperata.
Så grattis, ni har precis sänkt värdet på era hojar.
Hornet från 98 (?) har 95 hk och blev fler framåt den årsmodell du har.
Yamahan har som tidigare skrivits 98 hk,
Kawasaki har väl inte konkurrent vad jag vet.
Med det vill jag inte säga att det är något fel på din hoj, bara säga att den är väldigt lik konkurrenternas.
Inget fel på annonsen men givet modellens blygsamma försäljning i ett skittufft segment så.....
1) Sänk priset
2) Ta fler och bättre bilder
Jag hittade inget nypris på den i Sverige, därför citerade jag priserna i England, inget illa menat.
marknad VS pris...
Finns där ingen marknad så får du justera priset.. enkelt va
(sedan förstår jag inte alla snålk*kar som inte betalar extra för att lägga ut fler bilder i sina annonser. 40:- extra är en fis i rymden kontra pris på 50K :/ sedan är det mycket enklare för en spekulant att bli mer intresserad och kanske komma med ett vettigt bud om de har fått en bättre uppfattning för objektet)
Skriv spec också. Googlar jag på din hoj får jag upp tidig årsmodell på 78hkr. Den är inte så lättgooglad.
http://www.mcpoolen.se/mc/info/suzuki/gsr600.shtml
Jag gillar sånna här trådar.
Folk blir som vansinniga på att få visa upp sin annons i hopp om att nån ska se den och nappa. Kanske få den såld till begärt pris.
Men det som egentligen händer är att alla köpare ser dom här objekten som ruggigt prutbara då säljarna börjar bli desperata.
Så grattis, ni har precis sänkt värdet på era hojar.
Ja men langa hit ett bud då! Jag har bara haft ute hojen i 2 veckor, och har flera månader på mig att få sålt den innan jag kommer börja överväga att desperata ut den till underpris.
Kan det vara för att modellen inte är säljbar i Svedala tro, eller finns det någon annan förklaring?
BTW så verkar samtliga Ducati Hypersport på marknaden vara tillverkade i minst rent guld med tanke på priset.
Sätt priset efter hur mycket du har råd att förlora! Man får nästan aldrig tillbaka det man själv har betalt för mc
Problemet är att det är en "kall" hoj och då blir det svårt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |