TIG-Svetsarn
Kvalitetsmedveten
Det är väl helt klart att det är svårare att kränga hoj på hösten, vad trodde du??
Alltså seriöst:
VTR - Det finns hur många som helst på blocket och 5 stickprover tyder på att du är ca 10 tusen för dyr för att kunna hoppas på försäljning.
Gixxer750 old model - Lite svårare att bilda sig en snabb uppfattning men jag tror helt uppriktigt att du behöver ner på ett utpris nära 40. Det kommer garanterat dyka upp 00'or för 50 i höst.
Chrille skrev:Alltså seriöst:
VTR - Det finns hur många som helst på blocket och 5 stickprover tyder på att du är ca 10 tusen för dyr för att kunna hoppas på försäljning.
QUOTE]
Finns ju inga VTR:r som har like mycket utrustning som min!Nån borde ju höra av sig tyckar jag,men detta vädret gör sitt oxå(å mitt pris)
GAMMAL TRÅD HAMNADE JAG UTI, MEN PROBLEMATIKEN ÄR DENSAMMA, KANSKE VÄRRE NU MED DEN FINANSIELLA VÄRLDSKRISEN.
KANSKE BÖR MAN SOM SÄLJARE UTGÅ IFRÅN DETTA FAKTUM ATT KÖPAREN ÄR INTRESSERAD UTAV MODELLEN SOM DEN LÄMNADE FABRIKEN, ELLER?
Tror ibland att många köpare uppskattar om hojen är tillbakabyggd till originalskick, är nöjd med den som den lämnade fabriken. Tanken blir ju att om det är en massa grejor bytt på hojen så kostar den mera!
Lite bilder som jag tog 2003 när jag lånade en utav Honda, ock lekte lite i paint (gammelhoj kontra modern (2003 ! ). Jag gillade hojen och ska ha en sådan till våren om inte ekonomin rasar totalt. I originalskick så att jag kan välja mitt egna buller och design om jag så önskar. MVH Toyman
Sälj hojen i originalskick, och grejorna vid sidan om, det tror jag är ett bättre utgångsläge.
Lite extra jobb men det lönar sig tror jag.
Som köpare vill man själv välja vad för grejor man vill ha på hojen. Smaken är ju delad, vad är det som säger att fabrikatet på sliponet som sitter på tilltalar köparen, denne har kanske en dragning åt ett visst fabrikat och då blir det som du valt en belastning.
Men att köparen är intresserad utav modellen i dess ordinarie kostym måste väl vara utgångsläget även när man är säljare
det stavas F I N A N S K R I S
bor på Hammarbyhöjden....min lya var värd 1,5 mille för 2-3 månader sen...idag får man max 1 millle!
biljar, hojjar, ja INGET går att sälja nu!
Mycket har vi att "tacka" pressen för. Jag gillar inte det sättet de presenterar "krisen" på i tidningar och på nätet. De överdriver gärna, för de tjänar pengar på det.
Man säljer inte sin hoj!
Man bygger större garage!
K8 till salu, bvsa.
ta denna..
http://www.blocket.se/vi/17506482.htm?ca=11_s
tycker folk detta e bra pris.. för folk som inte bor på gotland?
den kanske blir såld ^^
98:ans cbr 600 med 4k på mätaren
prutad å klar
30k nedsatt från 38k
visserligen nyservad mer eller mindre.
men i mina ögon e det lite högt pris.. för att dels e höst.. finns billigare hojar på fastlandet.
som jag ser det komemr den bli svårsåld för den prislappen om köparen inte bor på ön själv..
eller om man slänger iväg ett mail med en snabb enkel fråga om killen åker ofta över till fastlandet. men de e om jag nu själv skulle vara intresserad av denna hoj å pris.. men inget jag e ute efter själv.
Sätter man väldigt lågt (vad jag tex släpper min för) så resonerar folk att det måste vara fel på cykeln och då ringer ingen heller.
Tror ibland att många köpare uppskattar om hojen är tillbakabyggd till originalskick, är nöjd med den som den lämnade fabriken
Men för att ni ska få ett smakprov på min smak kan jag säga att jag tycker det är snyggt med originalblinkers...
Hur ska man skydda sig mot oseriösa köpare? Nu efter 3 st som har komit provat lagt handpenning och även fått löfte om såld till en kille jag körde hem till så står den ännu i mitt garage, haft den ute på annons ett tag nu, får väl sänka priset lite till. Men frågan är om man får ännu flera nötter som mailar en.
ringde ingen när du hade den på auktion?
visserligen var den väl SF kittad då?
har för mig jag sett din annons bumpas ett hydre ggr på blocket iaf.
25kakor för hojen låter i min smak som ett bra pris som köpare..
dock e det väl en svidande smärtgräns för dig som säljare antar jag.
men lite lustigt tycker man att killen/tjejen inte lastade in hojen å hosta upp fliset..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|