Tjena igen har inte kommit vidare med mitt problem med hojen men jag Kollade in ditt bygge, och det är ju nästan så man blir sugen på att bygga lite men tyvärr så räcker inte tiden till. Har två små
men jag satsar på två banåkningar istället. Tänkte börja med gälleråsen 22-23 feb något som man verkligen ser fram emot. Undrar om det där som du gjort med drevningen skulle va bra på bana? Är det dyrt med drev? Har varit med på en banåkning och det va så sanslöst grymt kul så det går nästan inte att beskriva och jag måste säga att jag va riktigt impad av min SV. Något jag verkligen kan rekomendera.
Har du kollat allt jag föreslagit? Komp etc.? Ang. bygget så har det inte stulit särskilt mycket tid faktiskt, det är ju inte nån radikal ombyggnad, kanske 40timmar totalt inte mer iaf. Ang. banåka så har jag tänkt ta mig iväg till Sviestad nån gång i sommar, möjligen att det kan bli Anderstorp för jag har en polare som jämt tjatar om att åka dit.
Få se om det kan bli en dag på Gotland när man ändå är på Lelleträffen men det har blivit dyrt, för 3 år sedan var det gratis om man var med på Lelleträffen och då var jag där en sväng
fast då med en gsxr750
Jag har sett rekommendationer för 16/42 till bana på sv1000-portal så det kan du ju prova. Kostar komplett 1459:- med kedja och drev på Lelles.
Nu har jag bara provkört på lite halkig kall asfalt med massa grus men
det känns som man fått 15 kusar till iaf. Gott för jag har alltid tyckt att SV:n är lite trög.
Chassit är nästa puck med SV, visst det är fullt ställbart och så men jag som kört Gixxer förut vet att det finns betydligt grönare gräs på andra sidan. SV'n är motsträvig, fladdrig och småvobblar (som man kan se att det gör för dom som kör Isle of man
) när man pressar den. Inte så att det är jätteläbbigt men det stör lite iaf. En gixxer däremot, det räcker med tankeöverföring så svänger den