Krills skrev:Snacka om överpris!!
Gerry skrev:Jag tycker att det är perfekt.
Just priset för den här hojen vet jag inte (jag har ju inte sett den på riktigt), men själv vill jag ha så mycket som möjlig för min hoj när det är dags att byta.
Och varför ska man ge bort en perfekt fungerande MC?
Kolla bara på R1-or.
Alla vill mer eller mindre ha en, men ändå tjatas det alltid om överpris...
jag har dom, är nöjd med allt....flierman skrev:Någon som har erfarenhet av Mc & Bilsport när det gäller försäkringar. Jag fick ett bra pris där på min SV650S -00. Det var helförsäkring 3298:-/helår och 1496:- halvförsäkring/helår
Det är 274:- per månad i helförsäkring, rätt kurs tycker jag, det är en 30+-försäkring som det gäller.
Erfarenheter och vad tycker ni om priset?
Krills skrev:När en sprillans ny -05:a kostar 60k så är 49k för en beggad -00:a för mycket pengar oavsett skick!! Det är iallafall min åsikt.
2fast4hjo skrev:Jag kollade på en 03 för 54000 men för 5000 mer så fick jag en två år nyare hoj med 0 mil på mätaren istället för 2700 mil. Svårt att välja hm..nej
med lite hemma meck så går det nog.. men att köpa till vet jag inte.. kolla på Leos hemsida å se om det finns nått som är högmonterat där.. å se om din burk ser lik ut.. så i så fall så måste det ju gå att bara beställa rören.. å sen kanske fixa lite eget.. å vips så sitter det där..!!!Panajo skrev:Tjena!
Jo det är så att det just nu sitter ett Leovince SBK slipon på hojen som skriker efter att få visa UPP sig lite och samtidigt hamna i en högre position.
Och jag vill ju inte göra henne (Suzuki SV 650S-03) ledsen utan vill lösa detta på ett smidigt sätt.
Min fråga är, måste jag (om det nu finns highpipes till SV 650S-03) köpa ett nytt slipon, eller kan jag köpa bara röret och hänga på sliponet på det? Tycker det känns onödigt när jag har en så fin dämpare.
Tacksam för svar!
Bobby
håller med... för om jag skulle sälja min 03 så skulle jag begära 40-45 för den...Krills skrev:När en sprillans ny -05:a kostar 60k så är 49k för en beggad -00:a för mycket pengar oavsett skick!! Det är iallafall min åsikt.
Olzon skrev:Finns det någon som har en uppfattning om vad 2400-mil:s servicen på en 00:a brukar hamna på? (Inkl delar och arbete)
Vad hamnar priset på vid drivpaketsbyte (arbete+delar)
Vad är rimligt att betala?
Olzon skrev:Finns det någon som har en uppfattning om vad 2400-mil:s servicen på en 00:a brukar hamna på? (Inkl delar och arbete)
Vad hamnar priset på vid drivpaketsbyte (arbete+delar)
Vad är rimligt att betala?
porec skrev:med lite hemma meck så går det nog.. men att köpa till vet jag inte.. kolla på Leos hemsida å se om det finns nått som är högmonterat där.. å se om din burk ser lik ut.. så i så fall så måste det ju gå att bara beställa rören.. å sen kanske fixa lite eget.. å vips så sitter det där..!!!
Mr. Kongo skrev:En riktlinje, MB racing i Västerås ville ha 2400 för bara arbetet
Mr. Kongo skrev:En riktlinje, MB racing i Västerås ville ha 2400 för bara arbetet
Olzon skrev:Usch, dyrt! Lämnar nog bara in den för ventiljustering och gör resten själv.
lepracon skrev:här kommer en bild på min hoj som finns med i streetfighterforumet....en SV som jag byggt om under vintern.....
vad tycker ni.....hissa eller dissa?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2027655#post2027655
där finns fler bilder.....
lepracon skrev:här kommer en bild på min hoj som finns med i streetfighterforumet....en SV som jag byggt om under vintern.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|