nop... men jag svarade2fast4hjo skrev:2096503Kanske får bättre napp här
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2092557&postcount=261
nop... men jag svarade2fast4hjo skrev:2096503Kanske får bättre napp här
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2092557&postcount=261
Ankan_84 skrev:2100365Det är inte nån som har eller vet vart man kan ladda enr lite ljudfiler på en sv-650
Det är inte nån som har eller vet vart man kan ladda ner lite ljudfiler på en sv-650 ??
Simppi skrev:2100217Äntligen var det dax...idag hämtades hon ut från vinterförvaringen...och cutsen fixades genast på plats...tyckte hon blev fin nu...om än lite smutsig.
Nu e det bara miniblinkers framme kvar...sen tror jag inte att jag noddar henne så mycket till.
Finnishstallion skrev:2101002Riktigt fin har den blivit. Finska pojkar kan dom Va e de för highpipe du har satt på o va får man ge för en sån i Finland
Freon_leon skrev:2103819har äntligen fått på mitt nya slip-on!! MEN som vanligt när jag mekar så blir det något över, den här gången en bricka ca 55 mm diameter med 4 st hål i ca 10 mm stora. Vad är det för något? det är inget viktigt tror jag för jag har letat igenom monterings anvisningen flera gånger men inte hittat vad det kan vara... är ett Leo Vince SBK evo2 om deet hjälper...
BTW: om någon är intereserad så köpte jag ett nytt batteri, hojen startar perfekt nu! Det gammla är nog kaput.
edit: bifogar enkel skis på prylen som blev över
79Andreas skrev:2104005En dum fråga....hur får man av vindskyddskåpan fram?
Har lossat alla skruvor...tror jag men den e fortfarande lite kinkig....måste man loss med mer saker?
Sususs skrev:2104440Har en liten fundering.Funderar på att importera en hoj från tyskland som har gått 500 mil. Men för att att slippa betala skatt för den så måste man ju vrida fram mätaren till minst 600 mil ....någon som vet hur man ska gå tillväga?eller om det ens är möjligt
X-up skrev:2104445Det är väl digitalmätare? Be en mc-firma programera om hojen åt dig, jag menar, det är de ju så vana på ändå.
Sususs skrev:2104461japp..är digitalt......är du säker på att att dom kan fixa det?vore surt att betala ytterligare 25% på priset
X-up skrev:2104480Det är ju så de myglar med mätarställningar på både bågar & bilar, så sök lite så borde du finna någon lagomt oärlig som säkert kan hjälpa dig!
Ankan_84 skrev:2105641NÄr man byter till ett effektsystem....vad ska man tänka på då....bänka om hojjen,,,, mer????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|