okej! Vart finns dessa att inhandla då??Bazooka skrev:2363960Du köper en sån här del: Bild 1
Sen så blir det så här som på bild 2..
ha det...
Någon som vet vart det finns lackade magspoilers att köpa??
okej! Vart finns dessa att inhandla då??Bazooka skrev:2363960Du köper en sån här del: Bild 1
ha det...
min kan också göra lite så... det är ju inte något fast blinkande sken utan kommer och går... det beror säker på hur du kör.. uppför nerförsbacke.. guppig fin väg osv. så kan det göra på min me... men när det är redigt dåligt med bensin så lyser den konstant.... jag vet inte exakt på vad min ligger, men det rör sig runt litern...Shwan skrev:2364121Ghost rider är jag nog inte men den ggn gasade jag på ordentligt. Har nog räknat fel men en sak är säkert och det är att den drar över litern iaf. En sak märkte jag häromdagen och det va att lampan började blinka när jag var på väg hem men dagen efter när jag skulle åka iväg hade den slutat blinka. Efter att ha åkte några km började den blinka igen. Nåt fel är det men vad vet jag inte.
Ska lämna in den när jag får lite pengar över så får jag nog reda på felet. Har inte haft sv tidigare så jag tänkte att nån här kanske hade haft det problemet.
ollesonen skrev:2366220okej! Vart finns dessa att inhandla då??
Någon som vet vart det finns lackade magspoilers att köpa??
smallsocks skrev:2367450Tjena!
Funderar på att byta hoj och har kollat en del på SV 650 S
är den rolig att köra? vad jag har förstått så har den bara drygt 70 hk / 9000rpm, är väl eventuellt en -99 jag kollat på
hur är körställningen? mycket race?
vad kostar försäkringen på ett ungefär? nån som kan lika sig vid mig
21 år, nytaget kort för A (b kort 2 år om det spelar nån roll)
vill ha en sportig hoj men inte så försäkringen dödar mig
edit: mycket tacksam för svar
Hinken skrev:2367482
Jag har en -99:a som jag har haft många trevliga mil med, som för övrigt är till salu..
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=37840
Att det bara är 72hk ska du inta stirra dej blind på, okej det är inget "effektmonster" men den käns inte slö.
Körställningen skulle jag nog klassa som sportig touring.
Jag betalar 5000kr/år för halvförsäkring.
Men kom och provkör innan du köper den..
smallsocks skrev:2367569finns den på blocket? tror jag kollat på den... vart håller du hus? norrtälje?
kan titta i dag på den o prova?
smallsocks skrev:2367450Tjena!
Funderar på att byta hoj och har kollat en del på SV 650 S
är den rolig att köra? vad jag har förstått så har den bara drygt 70 hk / 9000rpm, är väl eventuellt en -99 jag kollat på
hur är körställningen? mycket race?
vad kostar försäkringen på ett ungefär? nån som kan lika sig vid mig
21 år, nytaget kort för A (b kort 2 år om det spelar nån roll)
vill ha en sportig hoj men inte så försäkringen dödar mig
edit: mycket tacksam för svar
Bazooka skrev:2363960Du köper en sån här del: Bild 1
ha det...
jag köpte min på ebay.co.ukFinnishstallion skrev:2369279bazooka vart har du köpt den om mna får fråga
eller min -03 för lite mer.. + 25kw.. jag ger 3500:- eller 4500:- kommer inte redigt ihåg för hel/hel i mitt namn..smallsocks skrev:2367569finns den på blocket? tror jag kollat på den... vart håller du hus? norrtälje?
kan titta i dag på den o prova?
frikie skrev:2372629Hallå, det är dags för 3200mils service av min ögonsten.
Har kikat i manualer o så, men tabellen där har gått upp till 2400mil, sen ser jag inte detaljerat vad som ska göras.
Är det någon här som har koll?
Mvh Daniel
oki, inga problems... måste bara årka lägga upp hojen, har bara lagt den på SH.. det lutar lite åt en R1.. med både gat och race-kåpor mm... men vi får se var vi landar..Finnishstallion skrev:2370624såg att du skulle sälja hojen. tröttnat på den eller. vad hade du tänkt dig sen??? Är intresserad av att köpa ditt anvgas om du inte skickar den med hojen.
Lokke gjorde väl det med sin?ola_sandin skrev:2372962Funderar på att göra om min sv650s -99 till streetfighter i vinter. Någon som gjort detta tidigare? Det jag tänkt göra är att byta clip-on-styret mot ett crosstyre och slänga bort kåpan. Vilka problem kommer jag att stöta på längs vägen? Antar att vissa virar och sladdar inte är tillräkligt långa till crosstyrer. Kanske finns här någon som vet vad som behövs bytas...?
ola_sandin skrev:2372962Funderar på att göra om min sv650s -99 till streetfighter i vinter. Någon som gjort detta tidigare? Det jag tänkt göra är att byta clip-on-styret mot ett crosstyre och slänga bort kåpan. Vilka problem kommer jag att stöta på längs vägen? Antar att vissa virar och sladdar inte är tillräkligt långa till crosstyrer. Kanske finns här någon som vet vad som behövs bytas...?
Hinken skrev:2375992Enklare att köpa en SV 650n..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|