evalinda skrev:2393054Jag har en ganska ovanlig modell SV 650 N.
Men det är ju så varmt ute!duckie skrev:2393063:rodna
ge den lite kläder för guds skull!
Den var jättecool tycker jag!!!!evalinda skrev:2393054Jag har en ganska ovanlig modell SV 650 N.
enchanter skrev:2392875Jag har följt tråden men behöver inte läsa på nått för att veta att biltemas oljor är skit. No offense men det här är en av anledningarna till att jag föredrar s- bok, skulle aldrig vilja köpa nån mc där nån har kontinuerligt använt skräpoljor.
xrperra skrev:2393229
...Praktisk användning av Biltemas bil o mc oljor i ett antal olika fordon
har bevisat för mig att det inte är skit,funkar lika bra som
löjligt dyra märkesoljor.
enchanter skrev:2393856Jag funderar lite på att komplettera knarren med en kåpa för nederdelen (inte magspoiler utan en som täcker "hela" nu till hösten. Har sett att s-racing har en del intressant men jag undrar om det finns nån annan firma som också säljer sånt, vore trevligt om det vore lackat o klart också..
Har sett en del som har kompletterar sina sv med sån kåpa så det vore trevligt om man kunde få lite hjälp
enchanter skrev:2393856Jag funderar lite på att komplettera knarren med en kåpa för nederdelen (inte magspoiler utan en som täcker "hela" nu till hösten. Har sett att s-racing har en del intressant men jag undrar om det finns nån annan firma som också säljer sånt, vore trevligt om det vore lackat o klart också..
Har sett en del som har kompletterar sina sv med sån kåpa så det vore trevligt om man kunde få lite hjälp
Hinken skrev:2396566Nej nej..
"No offense" men jag tycker SV:n blir ful med helkåpa..
(Min personliga åsikt)
Freon_leon skrev:2396857Poly 26 har mycket plast till SV www.poly26.com. ligger i frankrike dock och svårt att översätta med babbelfish www.Mcevolution.se importerar till sverige bestälde min därifrån. Vet dock inte hur passform och sånt är...
johanp skrev:2399203Har sänkt priset till 42000kr:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=38509
Ingen som behöver ny hoj?
its play time skrev:2384332gå in på www.s-racing.com de har ett skit fett högdraget nikko system
Min är 4år nyareHinken skrev:
Mr. Kongo skrev:2383424Vill ha lite gissningar på vad hoj är värd, inte vad jag kan få ut pga höst vår eller liknande.
Svart sv 650S års-00, rullat 3000 mil. Servicebok är stämplad fram till och med 1800 sen är service gjord enligt boken men hemma. Finns en pärm med dokumentation vad som gjorts med hojen och det är öhlinsfjädrar fram, orginal finns kvar, kolfiberdämpare av okänt märke men låter helt underbart och går precis igenom besiktningen , orginal finns kvar, bänkningspapper som det står dynojet på, stålomspunna bromsslangar fram. Bromsbelägg fram följer med men det är hyffsad mäng mil kvar på de gamla.
Alla lackytor är extra klarlackade men tyvärr tallade nån innan det härdat tillräckligt så det finns fingeravtryck på ca två ställen. Tyvärr är det lite smårepor i klarlacken på tanken efter lidltankväskan och framskärmen som vette fan vad de gjort med.
Bakdäcket byttes vid 2400 mil till pilot road å jag tycker inte det ser slitet ut än, framdäcket är det några mm kvar på. Drivpaketet har inte gått många mil.
Jag är tredje riktiga ägaren, första ägaren hade den till 2005 sen köpte en snubbe den å körde någon månad å sen så köpte jag den i mars i år.
Ser bra ut och allt funkar som det ska. Har några tråkiga kort på den som tyvärr inte visar glansen. Besiktad till 2008.
Ja vad kan den vara värd?
Tyvärr var bilderna alldeles för stora och jag har inte tid nu att skala ner de, kanske blir sen, men den är svart
Glömde ju att ventiljustering inte behövdes vid 2400 så kanske det behövs vid nästa service...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|