Hej Pågar o piger.
jag håller på o hjälper en kompis att plocka ihop hans sv650 99.
Problemet som uppstod nu var att vi har en kabel som ska kopplas ihop med något med vet inte vad.
Den ligger på höger sidan, jag har mätt upp o insett att den kommer ifrån främre tändspolen, men jag hittar ingen hona att stoppa den i.
Nån som har nå vassa tips?
Jag har tagit nåra bilder så kan du få kika på den o säga vart den ska, hojen går.
Det är lite lustigt, jag tycker att det borde vara en gummi hatt på den om den inte ska kopplas nånstans.
UNDERTAIL!!! Jag har tänkt att beställa lite delar till mitt vinterprojekt men stött på ett mindre problem!
Hade helt enkelt inte lust att bläddra igenom hela tråden med min uppkoppling så är det någon som vet vart man kan beställa snygga undertails till en SV650N -99?
Har letat men de enda ställena jag hittar dem på är Ebay och vill helst beställa från Svea.
Tacksam för ALLA svar.
Har införskaffat mig en Sv650 -05 som jag har filat lite på.
Nu när jag har den som jag vill kosmetiskt börjar jag fundera på om det är värt att bänka, Powercommander???
Jag har redan en Yoshimura dämp och tänkte höra med er om ni har haft någon framgång med era cyklar.
Är det värt att trimma eller ska man bara vara nöjd och uppdatera till en 1000 om ett par år?
Ni har säkert skrivit om detta förut, men det har nog lyckats försvinna bland de 4311 inläggen i denna tråd
Nu när jag har den som jag vill kosmetiskt börjar jag fundera på om det är värt att bänka, Powercommander???
Jag har redan en Yoshimura dämp och tänkte höra med er om ni har haft någon framgång med era cyklar.
Är det värt att trimma eller ska man bara vara nöjd och uppdatera till en 1000 om ett par år?
Ni har säkert skrivit om detta förut, men det har nog lyckats försvinna bland de 4311 inläggen i denna tråd
har någon ett sv650 kåpglas? vore fint, då mina fästen på orginalet av någon skön anledning verkar ha spruckit...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|